Gå til innhold

Bare veldig veldig nysgjerrig av meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket TVselskap har du TV igjennom og hva synes du om dem og kundeserviscen....

Jobber på kundesenter for et TV selskap og ble brått litt nysgjerrig...

Selv har jeg Viasat (jobber ikke der da) og er egentlig veldig fornøyd. eneste som er noe dritt er at det er så sykt lang vente tid når man ringer inn for å få hjelp og når man enderlig får hjelp så klarer de ikke alltid å hjelpe og så må man ringe andre... hehe sitter faktisk å venter på svar fra tv produsenten på om det kan være en feil med tv... jaja sann går det med et år med klaging

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har viasat og canal digital. Har ikke peiling om vi er fornøyd, bare jeg har tv2 og tvn når det er 71 grader nord så er jeg fornøyd.

Skrevet

vi har riks tv, synes det er kjempegreit, har de kanalene jeg bruker og litt til... Kundeservicen tror jeg er ganske så bra, mannen har iallfall fått veldig god hjelp de gangen han har ringt inn : )

Skrevet

Vi har Canal Digital, og ifølge mannen så er han kjempe fornøyd med dem.. Jeg trykker bare til de kanalene jeg vil se, og tenker ikke mere over det. Vi hadde også Viasat før, men kuttet dem ut da Canal Digital fikk TV3. Det var vist super dårlig service da vi skulle si opp abonnentet.

Skrevet

Vi har alt igjennom get, både tv og internett og telefon.

Skrevet

Vi har Canal Digital og er veldig fornøgde. Bra kanalpakkar, god service (dei hadde problem med å finne opplegget til tv i veggen då vi skulle installere og tok til saman tre turar hit for å få orden på det, utan tillegg i pris). Har berre hatt behov for å ringe dei ein gong (skulle bestille ekstra decoder til utleien), kom kjapt igjennom på telefon og fekk decoderen innan den datoen dei sa.

Fekk installert prarbolen for ganske nøyaktig 2 år sidan, det har ikkje vore nokon form for problem i det heile tatt.

Skrevet

Jeg har viasat nå. Er egentlig fornøyd, men det er veldig dyrt!

Vi hadde også viasat når jeg bodde hos bf og da var jeg ikke fornøyd. Det er samme tuner (boks eller hva jeg skal kalle det) men der datt den ut flere ganger i uka og jeg måtte ta strømmen på den og restarte den. Noen ganger flere ganger til dagen.

Synes kundeservicen er helt grei, men liker ikke at de ringer flere ganger å prøve å prakke på meg en slags flott ny tuner som ka ta opp. Koster -bare- 4-5000 kr det første året. Det er det siste jeg vil bruke penger på, måtte jeg si 3-4 ganger før de ga seg.

Skrevet

Vi har canal digital via kabeltv. Er egentlig fornøyd, bortsett fra at jeg synes det er alt for dyrt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...