♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hvilket TVselskap har du TV igjennom og hva synes du om dem og kundeserviscen.... Jobber på kundesenter for et TV selskap og ble brått litt nysgjerrig... Selv har jeg Viasat (jobber ikke der da) og er egentlig veldig fornøyd. eneste som er noe dritt er at det er så sykt lang vente tid når man ringer inn for å få hjelp og når man enderlig får hjelp så klarer de ikke alltid å hjelpe og så må man ringe andre... hehe sitter faktisk å venter på svar fra tv produsenten på om det kan være en feil med tv... jaja sann går det med et år med klaging
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Get tror jeg? Ser nesten aldri på tv så jeg har ikke lagt merke til noen grunn til å klage.
* 5 om dagen * Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Kebas. har hatt det i over 1 år,men aldri hatt behov for å få hjelp,så servicen vet jeg ikke noe om...
Gjest mphs Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Canal Digital Jeg syns de ofte kutter signalet. Nå sist for noen dager siden fra kl.14.00 til ca.17.30. Og da går internett også.
Mamma til gutt 05 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Har nettopp byttet til skagerak fibernett og er veldig fornøyd nå ihvertfall.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Vi har gjennom Lyse (altibox) og er godt fornøyd. Kundeservicen har vi i alle fall ikke hatt noe trøbbel med, selv om vi synes de kunne utviklet konseptet litt i forhold til opptak og brukervennlighet på selve boksen...
Libido- Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Riks-TV Veldig fornøyd. De ringte noen mnd etter at vi innstalerte det, for å høre om vi hadde problemer eller var misfornøyd med noe. Når ledningen på dekoderen svidde seg, sendte de ny dekoder asap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå