tvillingj-83 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 aner ikke når jeg sist hadde mens.... testet positiv i september. legen trodde jeg var 8-9 uker på vei...... oppdaget graviditeten litt seint pga stress med jobben.... men nå er jeg altså 16 uker og stusser fremdeles på når unnfangelse inntraff... det var veldig planlagt men kom som et sjokk likevel he he... kan det ha vært juli? eller august? hmmmm.... skikkelig forvirret på dette, håper noen kan hjelpe.... takk
utrolig78 Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Da hadde du sånn ca siste mens 23 juli, og babyen ble unnfanget ca 14 dager etter ) Dette hvis du er 16+0 i dag, den 12 november Gratulerer!!
HeidiL Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 har du ikke fått time til tidlig ultralyd for å se hvor langt du er? trodde det var standard når man ikke vet når siste mens var... er jo greit at de kan sette deg opp til ordinær ul i noenlunde riktig uke, så du kan få riktig termin etter hvert ) Gratulerer - og lykke til )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå