Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Har opprettet en profil etter mye om og men. Har begynt å skrive litt med en fyr..men synes kanskje han virker lite interessert?! jeg merket han som interessant..og jeg fikk en flørt tilbake der han spurte hvem jeg var. Så skrev vi noen meldinger frem og tilbake..men synes han spør meg lite spørsmål. Litt usikker på hvordan jeg skal tolke dette. Men han svarer jo på meldinger jeg sender...men føler det er lite tilbake.Er ikke han interessert da?? kjenner jeg blir veldig utålmodig...hehe.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 husk at å svare på sånne steder er høyst frivillig og noe få mennesker gjør av ren høflighet. og at det tross alt er menn vi snakker om her - en god del av dem er ikke så gode på spørsmål. og det fins også mange ikke så sosialt smarte menn. forsett til du ikke finner han intresang mer eller til han stopper og prate. og sånn generelt sett så tror jeg tolkninger er ulurt
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 når jeg tenker meg om så ser jeg ingen grunn til å ta i mot råd fra meg - jeg er jo singel
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Jeg tror hvis han var veldig intressert hadde han skrevet mye mer til deg. På nettet er det slik som IRL at menn jakter og vi velger, sånn generelt sett. Mange skriver med mange samtidig. Mange skriver de savner hverandre til mange, det er veldig uforpliktende hele greie. Det kan være lett å glemme. Det er lett å få forventninger om svar og meldinger, men det er jo ikke ett forhold før dere har bestemt dere. Man har rett til å skrive med mange og prøve ut mange, det er jo poenget med å finne noen. Men jeg selv har blitt skuffet og fått forventninger om meldinger og sånt, men jeg har jo ikke rett på det før man treffes og betstemmer det sammen. Prøv å ikke ha forventninger, ikke skriv noe negativt om den andre personen. Ikke mas eller skriv mange meldinger uten å få svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå