Akkuratja Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Er i uke 19 nå, men var hos jordmor i uke 16 og hun målte symfusen til 10 da. Hun sa ikke noe om hva målet var, bare mumlet at det er jo tidlig å måle, så jeg hengte meg ikke opp i det da, og trudde ikke hun hadde fylt ut på helseskjemaet, men når jeg så etter etter noen dager har hun jo krysset ut, men det lå så langt ned på skjemaet at jeg ikke har lagt merke til det. Var vant fra mitt første svangerskap og hele tiden ligge på streken, event like over. Hva kan dette bety. Har mistet tre ganger tidligere, men har vært til ul to ganger denne gangen, men det eneste de har gjort da er å kontsantere at hjertet slår. Ikke målt str eller noe. Og nå skal jeg til ordinær ul til neste uke, og er nesten sikker på at jeg får beskjed om at her er det noe alvorlig feil.
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Jeg vet ikke om det er noen trøst, men ifølge min jordmor og ullevål hvor jeg har vært på ekstra oppfølging, så skal man ikke være opptatt av symfysemål før uke 24. Målinger før dette kan være veldig unøyaktige. Når har du neste kontroll? Kanskje du kan få komme inn å måle en gang om du er veldig bekymret? Det er ikke noe godt å gå å bekymre seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå