Molait Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Huska brått ikke nicket ditt..hehe E & E mamsen er jo her!!! Termin i juli!! Du sa hun ikke kom etter du!! haha så kult:) Synd vi ikke rekker noen tri sammen da. Vi får lage vårt eget forum;) Og bare for å ikke være heeelt uttafor lzm så er jeg forsåvidt W & E mamsen altså....
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Hei:) Ja jeg vet at hun er her. Jeg skrev et innlegg til deg inne på 2.trim, men tror du gikk glipp av det:) Hun har sagt hun skal ha flere, men at de ville vente litt til. Nå har de visst ventet lenge nok:) Hvordan er det med deg? Har du vært på ul og sett kjønn? Her går det rasende fort fremover, men jeg er sliten nå. Har ikke sovet skikkelig på mnd og sliter en den med vonde kynnere allerede. Synes det er litt tidlig. Har jo 7 uker igjen! Jeg er 50% sykemeldt, men i går, idag og i morgen er jeg sykemeldt 100% Jeg håper det hjelper. Håper alt er bare bra med deg! Og med W og E også
Molait Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Så ikke den jeg. Må dytte da vett:) Ser ut til at div prat blir på 1 tri. UL i morgen kl 14:00. Spennende å se da. Skjønt litt at det "o store øyeblikk" err litt borte når en har vært på 4 ul alt. 7 uker er lenge. I slik form. Kan du ikke snart ta ut 100% da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå