Gå til innhold

Vonde kynnere

You can call me Dårris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært endel plaget med vonde og ganske regelmessige kynnere den siste tiden. Det går over etter en stund, men er veldig ubehaglig når det står på.

Flere som er plaget?

Jeg tror ikke jeg hadde en eneste kynner i forrige svangerskap, så jeg vet ikke helt hvor mye som er normalt. Når reagerer dere evt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg er 3. gangs fødende og forrige sv har jeg ikkevært plaget mednoe unormale kynnere, men denne gangen har jeg hatt kynnere fra uke 30.Jeg er nå i uke37 og har kynnere når jeg sitter, står og går.Noen ganger kjennes det ut som om ungen skal komme ut når jeg står. Det stikker, presser ogsvir der nede.. er det snart noe i gjære tro??

Jeg har kjennt tiligere veldig tydlig når kynnerene blir rier.. har vært en helt annen type smerter. Siden du er flergangs fødendeville jeg forhørt meg med føden. Det kan gå mye raskere andr3e gangen og ikke være så vondt forløp.

Hvor langt er du??

Skrevet

Hei:)

Er ikke lenger enn uke 29, derfor jeg syns det er litt ekkelt. Har kjent det noen ganger i fra uke 24 ca, kommer og går.

Det har vært en slitsom uke med en sønn med svineinfluensa, så jeg tror det kan være stressrelatert.

Kjenner ikke noe nå, så jeg får kontakte legen i morgen og høre. Som du sier så kjenner jeg det vel hvis det blir til rier.

Skrevet

Hei

Jeg hadde et komplisert sv skapmed forrige mann. Hadde Hepatose. Gikk tilkontroller fra uke 30. I uke 35 begynte problemene, da hadde jeg også noe som lignet veldig på rier.. ikke sterke, men nok til at jeg trodde fødsel var igang. Kontaktet føden, men det var bare mase rier som var stress relaterte pga at jeg var litt engstelig og stesset.

Lykke til!!

Skrevet

Takk for det!

Håper det gikk bra sist, og nå også for den saks skyld:)

Jeg har bare hatt et par kynnere siden i går, så ja satser jeg på at litt avslapping gjorde susen:)

Skrevet

hei vennen. Ser du er på 3-tri nå. Her skulle vi ha vært sammen. Men når det er sagt så testet jeg positivt idag!!!! Hurra og redd på samme tid. Var hos gyn igår for celleprøve og han kunne se noe som han trodde kunne være på vei til å bli en graviditet, og jammen slo testen ut på formiddagen idag. Har helt andre symptomer enn sist, ikke så sterke og det tror jeg er bra! Så håper jeg blir værende gravid denne gangen. Blir inne på bli gravid en stund til. Tør ikke flytte meg bort enda på 1-tri, litt for skummelt hehe.

Når det gjelder kynnerene dine tror jeg ikke du behøver å engste deg. Med de to andre barna hadde jeg kynnere allerede fra 4 mnd, og kom ganske så regelmessig etter 6 mnd. Begge barna kom -2 og +1 uke etter termin. God bedring med sønnen. Stooor klem

Skrevet

dytter

Skrevet

Kjære kjære deg! SÅ utrolig godt å høre at den satt nå!

Det vil nok lette veldig når det nærmer seg termindato!

Skjønner at det er litt skummelt, men det skal mye til at det går galt to ganger på rad:=)

Kynnerne har det vært mye mindre av i dag, vi har stort sett lagt i sofaen i hele dag. Guttungen har (hatt) svineinfluensaen, og er fortsatt helt tappet for energi, men det går bra, har ikke feber lenger nå i allefall.

Du får hyle ut når du har vært på tidlig UL (regner med du skal det?)

Stor klem!

Skrevet

Huff stakkars lille gutten din. Sønnen min på 15 hadde det for 3 uker siden, var skikkelig dårlig og lå rett ut i en uke. Jeg ble vaksinert pga hjertefeilen min for 17 dgr siden så håper ikke den har skadet fosteret. har du vaksinert deg? Var på ul igår pga en celleprøve, og da så han 2 prikker som kunne være starten på et sv.skap. Tok test idag og den var jo positiv. han har lovet å følge meg opp. Tenker jeg venter ca 3 uker slik at jeg kan se et evnt.hjerte som banker.

Godt du har fått slappet av litt idag, det er viktig når man har mye kynnere. Lytt til kroppen. Håper du slipper unna influensaen. Stooor klem.

Skrevet

Det er ikke noe moro når barna blir syke nei!

Du skal være glad du ble vaksinert før du fant ut at du var gravid da! Det går helt sikkert kjempefint, kan aldri tenke meg at fosteret kan påvirkes av den vaksinen.

Jeg er ikke vaksinert, fikk aldri gjort det før lillegutt ble syk, og nå kommer jeg ikke til å gjøre det heller. Har jeg ikke blitt smittet av han så blir jeg ikke smittet heller ;)

Jeg var på tidlig ul i uke 7 syns jeg å huske, anbefalte å vente til jeg var såpass så de var sikre på å se hjertet. Og det gjorde de:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...