Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Syns virkelig det ser sånn ut. Grått hår på sidene og en svart tjukk manke på toppen. Gamle Thorvald har vle ikke mest hår han heller mener jeg å ha sett..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Det er ganske vanlig å få grå hår på siden av hodet først... Nei, han har nok ikke tupe!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det er jeg som lager tupeene hans. Lager til Knut Storberget også Og Hallvard Flatlabd i sin tid men der tok kona over for et par år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå