verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Klarer ikke å bestemme meg.Har time i morgen kl 18....
Mille** Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Fikk vondt i armen, svinvondt! Har enda litt vondt, veldig vondt hvis noen stryker meg over armen. Tok vaksina på mandag. Fikk feber på kvelden, var kvalm og uggen morningen etter.
auro Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Vi fikk vondt i hodet dagen etter. Rød og hoven på stikket.
<3 Legoland <3 Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg har SYKT vondt i armen !! Er blitt forkjølet.... (Ikke feber)
verpe-hønå*m/4jenter Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 ikkkk,jeg har ikke tid til å bli syk i helgen-))
Mamma_91 Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk vondt i armen, feber å spydde.. har enda veeeldig vondt å jeg tok den på mandag...
Gjest Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Jeg og samboeren min tok både vaksinen for svineinfluensaen og den vanlige influensaen på fredagen.Jeg grudde meg veldig,var så redd for å bli dårlig! Fikk veldig vondt i armen da,greide ikke ligge på den,ble litt bedre mandagskvelden,jeg greide ihvertfall ligge på den da:).Har bittelitt vondt enda,men ikke mye rart nei..Ingenting å tenke på! Samboeren min fikk ikke vondt i armen i det hele tatt! Men han spydde helt plutselig lørdagen da vi var på vei til svigermor for å spise middag,måtte stoppe bilen..Hadde ikke feber..Men kan jo ha vært en naturlig grunn til det da! Han har spydd ofte i det siste,jeg er bekymret for han..Drikker masse kald kaffe og da kan han spy,eller så hoster han ofte så han spyr.Men akurat da i bilen skjedde det så brått! Hadde tatt en ibux like før vi dro hjemmefra pga litt vond nakke (kansje bivirkning?),og jeg tror det var på tom mage..Er sterkt for magen ibuxen.Han spydde ikke mer den dagen heldigvis! Men jeg ble svimmel like etter at han spydde,altså da vi skulle til å gå ut av bilen hos svigermor.Og så en gang til inne hos svigermor.Men KAN jo ha vært pga at jeg hadde lavt blodsukker,hadde ikke spist noe på hele dagen! Men er ikke vant til å bli svimmel av den grunn altså! Gikk over når jeg hadde fått spist middag!
FruTB Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Ja, det gjør litt vondt i armen, men ikke SÅ vondt. Tror det er en del overdrivelser her inne Ble bittelitt tufs dagen etter, men ikke mer enn at jeg klarte å gjøre normale ting. Hadde fint kunnet gå på jobb osv. Er mange rundt meg som har tatt den, og så og si ingen har merket noe annet enn en litt vond arm.
mamma til 2 gutter:)) Skrevet 12. november 2009 #9 Skrevet 12. november 2009 Tok den i går:) Fikk litt vondt i armen på kvelden og kunne ikke ligge på den om natten. Men er mye bedre no på dagen igjen. Ellers ingenting:) Men gutten min på 10,5 mnd fikk feber i natt og kjempe snottete og grinete. Er det forts. i dag:(
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. november 2009 #10 Skrevet 12. november 2009 Vondt i armen, influensasymptomer og feber. Ingenting i forhold til hva jeg sikkert hadde fått av selve influensaen ;-)
lklk Skrevet 12. november 2009 #11 Skrevet 12. november 2009 Jeg fikk ingen bivirkninger bortsett fra litt stiv i armen et par dager. Kjenner flere som har tatt vaksine og de fleste har ikke merket noe som helst, så det er ingenting å frykte.
Tigerpote Skrevet 12. november 2009 #12 Skrevet 12. november 2009 JA, blæh, men jeg er så lettet over at vi har fått vaksinen nå med baby i hus! Jeg har grisevondt i armen, er helt rød og hoven ved stikkstedet. Og den er vond å løfte. Lå på sofaen i går, med vondt i hele kroppen og diare. Ingen feber her da. Men jeg er fremdeles redusert etter fødselen, så kanskje man kan få flere bivirkninger når man er svak/syk fra før? Mannen min fikk bare vondt i armen. Vi tok vaksinen tirsdag ettermiddag. Men diare var egentlig litt deilig, etter å ha vært opstipert i snart et år;)
erteposen + 4 Skrevet 12. november 2009 #13 Skrevet 12. november 2009 Vondt i armen, mem barna merka ingenting.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #14 Skrevet 12. november 2009 Nei. Litt øm rundt stikk stedet ett par dager.
Gjest Skrevet 12. november 2009 #15 Skrevet 12. november 2009 Minstemann og jeg tok den i går. Han har ingen bivirkninger, og jeg er bare litt øm rundt stikkstedet.
OsloMor Skrevet 12. november 2009 #16 Skrevet 12. november 2009 Eldstejenta fikk feber og vondt i armen, yngste ingen bivirkninger.
DiddiDaddi Skrevet 12. november 2009 #17 Skrevet 12. november 2009 Utrolig vondt i armen, og alvorlig svimmel ca ett døgn etter - men egentlig er det jo bare småtteri, gikk fort over
HAPPY MOM<3<3<3 Skrevet 12. november 2009 #18 Skrevet 12. november 2009 jeg har ikke tatt den enda, men 2 på jobben min har intens hodepine som har vart i 14 dager nå. det klikker snart for dem. ingenting som hjelper. utover dette er det de samme bivirkningene som nevnt over her. Vi er vel 70-80 ansatte og 50-60 har vel fått vaksinen nå.. Resten venter på ny forskyning...
Zupermam Skrevet 12. november 2009 #19 Skrevet 12. november 2009 her har begge guttene vaksinert seg, ingen har fått noen bivirkninger, og ingen har hatt vondt i stikket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå