Gå til innhold

Emma&EliasMamma-m/julispire?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baaaahahahaha der er du jo!! Da er vi på 1 og 2 og 3 tri denne gangen:D Lisa&Vegardmamsen sa hun prøvde få deg med men at du ikke skulle ha fler. Sååå kult da:) Synd vi ikke rekker noen tri sammen da. Tror jeg...ikke mye vaffal. Rakk et par uker med LV-mams. Har termin 10.04.10 jeg.

Gratulerer så masse:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer - da er det jo ikke så lenge til du er i 3. trimester vel? Så koselig for deg - blir det en guttebasse til eller er det overaskelse? Kjempekoselig å se at det går bra med deg!

Joda...Lisa&Vegardmamsen prøvde å få meg med litt tidligere i år, meeeen jeg var liksom ikke helt klar. Men plutselig ble jeg det, og vips så ble det babylaging ;) Så nå er foreløpig termin 10. juli - håper bare på at alt går fint denne gangen :)

Vi snakkes - å lykke til videre :)

Skrevet

Ord.ul i morgen:) Har vært på tisligere ul men da så de ikke kjønn. Så vi får se da, om minibollus ligger riktig til i morgen.

Skrevet

hmmm, syntes jeg kjente i gjenn nicket, så måtte inn å sjekke, så gøy at det er flere fra august 2006 som skal ha i gjenn:o)

Vi skal ha nr 4, og har termin 4. juli:o)

Lykke til begge 2:o)

Skrevet

Takk det samme:)

Kanskje vi skulle starte en sommer/høst 06 får småsøsken tråd? Bare se hvor mange av oss som er på'n igjen. Må ha dyttehjelp da:)

Skrevet

det hadde jo vært gøy da, er godt mulig det hadde dukka opp mange kjente nick:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...