Molait Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Baaaahahahaha der er du jo!! Da er vi på 1 og 2 og 3 tri denne gangen:D Lisa&Vegardmamsen sa hun prøvde få deg med men at du ikke skulle ha fler. Sååå kult da:) Synd vi ikke rekker noen tri sammen da. Tror jeg...ikke mye vaffal. Rakk et par uker med LV-mams. Har termin 10.04.10 jeg. Gratulerer så masse:)
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Gratulerer - da er det jo ikke så lenge til du er i 3. trimester vel? Så koselig for deg - blir det en guttebasse til eller er det overaskelse? Kjempekoselig å se at det går bra med deg! Joda...Lisa&Vegardmamsen prøvde å få meg med litt tidligere i år, meeeen jeg var liksom ikke helt klar. Men plutselig ble jeg det, og vips så ble det babylaging Så nå er foreløpig termin 10. juli - håper bare på at alt går fint denne gangen Vi snakkes - å lykke til videre
Molait Skrevet 12. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2009 Ord.ul i morgen:) Har vært på tisligere ul men da så de ikke kjønn. Så vi får se da, om minibollus ligger riktig til i morgen.
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 hmmm, syntes jeg kjente i gjenn nicket, så måtte inn å sjekke, så gøy at det er flere fra august 2006 som skal ha i gjenn:o) Vi skal ha nr 4, og har termin 4. juli:o) Lykke til begge 2:o)
Molait Skrevet 12. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2009 Takk det samme:) Kanskje vi skulle starte en sommer/høst 06 får småsøsken tråd? Bare se hvor mange av oss som er på'n igjen. Må ha dyttehjelp da:)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 det hadde jo vært gøy da, er godt mulig det hadde dukka opp mange kjente nick:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå