piano♫ Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Når man skal gå ned noen kilo i vekt...er det da kurant å spise tre ikke så veldig store sjokoladekakestykker til kvelds?? ...eller ikke? Men på mandag, altså...DA skal jeg starte et nytt og bedre liv. Eller når kakene fra søndagens dåp er spist opp ;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Start aldri en slankekur mandag, da vil du spise mer helgen før. Ubevisst.
Mille** Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det går helt fint å spise sjokoladekake til kvelds og allikevel slanke seg. Du må trolig løpe noen mil for å forbrenne de kakestykkene som nå er på vei til å legge seg rundt hofta di, men det klarer du vel!? ;o)
piano♫ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Kjempegreier - da starter jeg onsdag. Men har skrevet inn treningsøkt på mandag, tror du jeg kan kjøre den likevel ;-)?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Man kan jo trene fordi om man ikke slanker seg. Man bør faktik alltid trene litt..
piano♫ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 Man bør faktisk alltid det - helt sant. Har nå vært støttemedlem på treningsstudioet et års tid, men har funnet fram nøkkelkortet, testa ut at det virka, og til og med kjørt ei grei økt der oppe. Var ikke syk i de to første graviditetene, men denne gangen var jeg kvalm fra A til Å. Nå er knøttet 3 mnd og noe må skje. Kiloene fra graviditeten er borte, men kroppen trenger en skikkelig rehabilitering ;-)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Unge nr tre tærer hardt på en gammel skrott. Derfor blir det helt klart ikke en nr 4.
piano♫ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2009 Hehe... Trøster meg hver gang det skjer noe nytt med lillemor med at "det er jo ikke sikkert det er siste gangen jeg får oppleve det". Kan hende jeg får et annet syn på saken når trassen setter inn. Håper egentlig det. Tre er praktisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå