Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 i mnd til fellesutgifter i borettslag hvis man betaler ned alleflellesgjeld?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 det spørs hvor mye fellesgjeld borettslaget har vel??? ett kan ha 20000 mens ett annet kan ha 1 mill....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 mente : hvis man har betalt vekk fellesgjelda.. man betaler fortsatt fellesutgifter pr mnd som dekker feks: måking,kommunale avgifter, huseierforsikring, utvendig vedlikehold. honorarer til styrer og andre driftsutgifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå