Gå til innhold

FarmVille-spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det fakta at dyrene kan ta seg bort fra gården dersom man ikke gjerder dem inne skikkelig? Mener å ha opplevd dette. Ganske bisarrt. Hvor blir det av dem liksom - rømmer de til naboen?

Hva er det morsomste med FarmVille?

Så ei venninne som hadde en sånn "Halloween gravestone". Og den fungerte slik at det med jevne mellomrom kom ei ku opp av den! Holdt på å dø av latter da jeg oppdaget det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de kan vandre rundt.. er ofte folk finner en lost ku eller katt..

Morsomme er vel å komme opp i lvl.. Har spilt det litt, men likte bedre farmtown, og nå er jeg dritt lei.. :P lvl 27 da.. Haha

*nerd*

Skrevet

nei de kan ikke bli borte.. hehe men skjønner at du lurer.. det med at det kommer opp at en har gått seg bort er bare noe de har av en eller annen grunn.. skjønte det når kattene kom.. De gikk de jo ikke an å kjøpe eller gi bort ;)

Skrevet

Har skjønt at de har noen ulykkelige dyr som dukker opp som kan adopteres! Dette er ugly duckling, black sheep, black cat, pink cow og turtle.

Det jeg mener er noen av mine dyr som virker som de har forsvunnet. Mener at flere griser og en and har forsvunnet fra gården min, og disse var ikke inngjerdet. Tror derfor at de kan ha tullet seg over "grensen" på en måte.

Skrevet

oki skjønner hva du tenkte på nå.. tror faktisk ikke det stemmer. har selv ikke hatt gjerder og alle mine er der fortsatt, men hvis du er redd for det er det jo bare å trykke på de og velge "stay" så er du hvertfall safe ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...