Gå til innhold

5 kvelden han kaster opp- hva er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

2,5 åringen har vært dårlig siden fredag. Hoster litt, og lørdag begynte han å kaste opp. Han klarer seg gjennom dagen, spiser ørlite for så å kaste opp en time etter at han har sovnet. Legen mente det ikke var svineinfluensa, men et magevirus. Hvor lenge varer slik som dette? Er livredd for dehydrering, han er nesten gjennomsiktig nå og magen går innover. Lite matglad vanligvis også. Råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars gutten din da!! Har du snakket med legen etter at han ble gjennomsiktig og fått innovermage?

Jeg har desverre ingen erfaring med syke barn, men jeg ville nok "mast" litt på legen om en av mine barn var syk så lenge!

God bedring til gutten din!

Skrevet

huff stakkars liten. det er viktig å få i han nok veske når han spyr.

litt om gangen. farris og eplejuice er jo en slager. for da får de i seg noe salter også fra farriesen. men det viktigste er at han drikker så prøve å lokke i han noe han liker godt.

jeg syns fem dager me magevirus høres mye ut..

er uansett ikke godt å sitte å gruble på ting når en har syke barn.

så ta heller en ny telefon til legen så håper jeg du får noen gode råd.

Skrevet

Har ei matglad jente, så dehydrering er ikke problemet her. Men hun har nettopp hatt spysyka, spydde annenhver dag i over ei uke. Så det er ikke unormalt at de kan ha det ei god stund. Blåbærjuce er også bra, da blåbær binder magen.

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...