StorkeMammaen Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Tv'en min er svart!! Lyden er på, alle ledninger er i. The Mentalist ikke like spennende med bare lyd! Noen enkle/lure tips? Har bilde i ca 5 sek etter at jeg har skrudd på tv'en..
StorkeMammaen Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Ja!! Sjekka en ekstra gang nå.. Irriterende med ting man ikke skjønner noe av.. Takk for svar uansett
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Ta strømmen, napp ut alle ledninger, plugg i og start på nytt.
StorkeMammaen Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 Nå gjorde jeg det som lektor doppler sa, men det samme skjedde igjen. Bilde i ca 5 sek.. Jeg har kabel-tv gjennom huseier så har ikke noe boks eller noe. Bare en ledning i veggen. Veit ikke hvilken leverandør det er. Har ikke kanalen "fem" eller noe.
Dailis Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Nei, fem er digitalt så det trenger du boks til. Bør finne ut hvilken levrandør du har. Du har sjekket antenneledningen? TV innstillinger? Er jo sannsynlig at det er noe galt med TV. Men ring levrandør i morgen, sjekk med naboer om de har noe tull med sine signaler. Har du internett hos samme levrandør?
StorkeMammaen Skrevet 11. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. november 2009 Hei hei.. Nå er bildet kommet tilbake. Tok ut ledningene til dvd-spilleren og da kom bildet tilbake!? Skjønner ingenting jeg.. Får nok høre med huseier. Det som er at jeg har både internett og tv gjennom huseier, så vet ingeting om det.. Jaja, får være fornøyd da, uten at jeg skjønte hva som var galt!!
Gjest Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Fint at du fant det ut:).Kansje du har koblet litt feil ledningene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå