Dronningen! Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Ditt sinn monne flyve så vide omkring. Det er som du glemmer de nære ting. Det er som du aldri en time har fred, du lengter bestandig et annet sted...
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Og forøvrig, om dette er en kanon: Den lykken du søker bak blånende fjell Kanhende du alltid har eiet den selv På ropet i skogen skal ingen få svar Finn veien tilbake til det du har!
Dronningen! Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Frem med portvinen og Anton Bergs Madeira (?)
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Lønningsdag i morra, da skal Anton og jeg kose oss litt på sofaen med en liten portvin... Akkurat nå har jeg bare tent lys, lagd god te og funnet kjeks som jeg hadde glemt at vi hadde. Men du skylder meg et vers! Spred det gode ord.
Dronningen! Skrevet 11. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. november 2009 Lønn i morra er gull slik at jeg kan få betalt Tallinspaet mitt:o) Jeg tenkte jeg skulle prøve på noe inne på skravlesiden så det andre verset får du ikke ennå..... Følg med:o)
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Fikk mer enn du bad om, så jeg...
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Forresten, jeg har Mel Gibson, 1987, med hockesveis, gønner og sigg som skrivebordsbakgrunn. Garantert uslåelig og meget oppbyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå