Gå til innhold

Lite Fostervann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Ul i dag, uke 37+5. Hun som undersøkte meg sa det var litt lite fostervann og ville at legen skulle se på meg. Da jeg kom inn til legen sa hun at det var ingen vannavg.og ikke noe hull i fosterposen, mente at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over og kunne komme tilbake til ul om 1 uke. Sitter her nå å er faktisk kjempebekymret! Synes det er så rart at de kan si så forskjellig. Er det noen som har fått en slik beskjed og det har oppstått komplikasjoner eller har alt vært normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som har fått denne beskjeden, at du har lite fostervann?

Skrevet

Jeg hadde det sist sv.sk.Dro på sykehuset to dager føre termin fordi jeg var bekymret da jeg kjente mindre liv synes jeg.De tok ul og og to leger bekrefta at det var lite fostervann og jeg måtte komme tilbake dagen etter for og settes igang.

Da sa de det mest sannsynlig skyldtes at morkaken begynte og fungere dårlig men jeg fikk en frisk og rask gutt altså.

Skrevet

Takk, det var betryggende å høre. Du ble jo tatt på alvor da og de fant ut at det var morkaken som var årsaken og ble satt igang dagen etterpå. Jeg må vente 1 uke i uvissthet føler jeg, ikke vet jeg årsaken og ikke vet jeg hvor lite vann det er der inne? Synes det blir litt dumt at man skal gå ut fra legen/sykeh.å være mer bekymret enn da man gikk inn. skal t fastlegen i dag og tenkte fortelle henne opplevelsen og høre om det er mulig å sette igang fødselen på mine grunnlag. Er uke 38 i morgen. Har jo mest lyst at det skal starte av seg selv, men tørr ikke gå sånn i fler døgn. Sover ikke på nettene av bekymringene heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...