Gå til innhold

vaksinere 1 åring...


lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde dere vaksinert en 1 åring som ikke er i risikogruppa?

har fått tilbud om vaksinere han imorgen.

 

er det vanlig at de får mye bivirkninger disse små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke gjort. Og det er ikke bivirkningene rett etteropå jeg er bekymret for, men senvirkningene av skvalen.

 

 

Skrevet

Vi vaksinerte vår på 1 år i dag. Har ikke merket noe til bivirkninger på henne. Det er nå gått ca 12 timer siden hun tok den, og hun sover søtt i sengen sin. Merket INGENTING på henne i timene etter sprøyten- var veldig aktiv - som vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...