Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Hvilke studier har du, da? Et vanlig årsstudium gir 60 studiepoeng, et halvårsstudium 30, og jeg har også vært med på 15 poengs moduler.
Malin G. Spann Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg tenker på hvordan jeg rekner ut poeng fra videregående, for å kunne sammenligne mine poeng med poenggrensene det er på forskjellige studie.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Det vet jeg ikke, nei, og det kalles ikke studiepoeng, det kalles vel skolepoeng, tror jeg. Prøv på www.samordnaopptak.no, tror du kan bruke denne linken: http://www.samordnaopptak.no/info/poengberegning/index.html
Malin G. Spann Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 Stemmer det, skolepoeng heter det. ) Takk for hjelpen.
lille sprelle Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 tror det du snakker om er skolepoeng. Man kan da også få alderspoeng. studiepoeng får du etter at du har studert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå