Ksenia & Anjem Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 vi har ikke råd til noe altfor dyrt nå..men savner et ordentlig spisebord til alle oss 4.. http://www.a-mobler.no/a/produktvisning.aspx?k=2&u=10&item=TR18130
Anna Anka Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Prisen blir jo sikkert ca 5000,- med fire stoler. Da har du et større utvalg på Jysk og Skeidar til den prisen. Ellers var settet helt ok. Jeg foretrekker lyst.
freebird Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Jeg er glad i eik og likte det godt ;-)
Ksenia & Anjem Skrevet 11. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2009 synd det skal være så dyrt
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 har dere Jysk i nærheten? De har nemlig et spisebord i eik + stoler til som jeg tror blir en del billigere enn det du har på linken..
Ksenia & Anjem Skrevet 11. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2009 Ja det har vi...Bor i Oslo
freebird Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Hva om dere bare kjøper nytt bord og bruker stolene dere allerede har? Jeg synes ofte det ser bedre ut når bord og stoler ikke "hører sammen", miks og match! Det finnes også mange stilige brukte bord og stoler til salgs, har du sjekket finn.no? Jeg har funnet flotte, unike ting der til en billig penge, elsker det!
Gemini77 Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Jeg ville ha kjøpt bordet (det var jo billig) og kjøpt litt mer "design" stoler til - ala Arne Jacobsen stoler (bare etterligninger selvfølgelig). Man trenger ikke å bli så låst i sett med bord og stoler men sette sammen selv. Vi har et stort massivt eikebord i stramme linjer, med avrundende designstoler med stålben. Er kjempefornøyd. Mine stoler var ganske dyre, men man får mange slike stoler til bare noen hundrelapper hver på skeidar etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå