Gå til innhold

hva synes dere om dette spisebordet og stoler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prisen blir jo sikkert ca 5000,- med fire stoler. Da har du et større utvalg på Jysk og Skeidar til den prisen. Ellers var settet helt ok. Jeg foretrekker lyst.

Skrevet

Jeg er glad i eik og likte det godt ;-)

Skrevet

synd det skal være så dyrt :(

Skrevet

har dere Jysk i nærheten? De har nemlig et spisebord i eik + stoler til som jeg tror blir en del billigere enn det du har på linken..

Skrevet

Ja det har vi...Bor i Oslo

Skrevet

Hva om dere bare kjøper nytt bord og bruker stolene dere allerede har? Jeg synes ofte det ser bedre ut når bord og stoler ikke "hører sammen", miks og match! Det finnes også mange stilige brukte bord og stoler til salgs, har du sjekket finn.no? Jeg har funnet flotte, unike ting der til en billig penge, elsker det!

Skrevet

Jeg ville ha kjøpt bordet (det var jo billig) og kjøpt litt mer "design" stoler til - ala Arne Jacobsen stoler (bare etterligninger selvfølgelig). Man trenger ikke å bli så låst i sett med bord og stoler men sette sammen selv. Vi har et stort massivt eikebord i stramme linjer, med avrundende designstoler med stålben. Er kjempefornøyd. Mine stoler var ganske dyre, men man får mange slike stoler til bare noen hundrelapper hver på skeidar etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...