Gå til innhold

IF eller VESTA? hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt IF på besøk og de ringer stadi vekk. Har kommet med et tilbud som er ca like godt som det vi har fra før med trygg vesta. De insisterer på at de har bedre bilforsikring og at vi bør bytte til dem.

Klarer ikke bestemme meg...If har vel rykter på seg til å være mindre behjelpelige når problemet først er ute, eller?

Takknemmelig for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ting er det med IF som du sier, en annen ting er at de kommer med et kjempetilbud akkurat nå for så at prisen stiger etter ca et halvt år :(.

Har hatt IF og aldri mer. Føler oss rundlurt for å si det mildt. Nei hold dere til Vesta dere. Vi har Nordic Insurance og er strålende fornøyd. Aldri hatt så billig forsikring. Hadde et uhell med bilen og når vi ringte så møtte vi en hyggelig saksbehandler og det var ikke noe problem å få ordnet opp ;).

Skrevet

IF har vært enestående de 2 gangene vi har hatt noe med de å gjøre. En gang ble jeg påkjørt, en annen gang var det vår skyld.

Skrevet

Kan godt være at de ordner opp når uhellet er ute det kan jeg ikke svare for. Men de kommer med kjempetilbud når de ringer for så å skru opp prisen noen mnd etterpå. Det er å lure kundene sine synes nå jeg. Man må følge med hele tiden. Dette har jeg sluppet med Nordic og følte heller ikke jeg trengte det med Vesta. Nordic har uansett vært billigere enn alle andre.

Hilsen ei som følger med prisne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...