Gå til innhold

Mye murring i magen


morline03

Anbefalte innlegg

Jeg starter uke 6 i morgen og har visst om graviditeten i en uke. Har hatt mye murring i magen siden jeg fant ut av babyen. Har to barn fra før og kan ikke huske at jeg har hatt det før.

Noen som har hatt det sånn? Tenker jo litt på at ting kanskje ikke er som det skal. Har ikke mistet tidligere.

 

Men man glemmer jo alt mellom hvert barn, så kanskje jeg har hatt det sånn før! Har en på snart 6 og en som blir to i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også mye murring, i går hadde jeg rett og slett skikkelige mensensmerter og var sikker på at noe var galt. Men i dag er det bra igjen, så da tror jeg det er bra. Jeg har også to fra før og kan ikke huske noe slikt, men som du skriver, man glemmer jo så mye mellom hvert barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg har det samme som deg... har en sønn på 3 år, men mye er annerledes nå enn da jeg gikk med han:)

men ser at flere skriver om slikt, så det er vel kanskje normalt da?:)

Jeg skal til lege neste uke...da er jeg 6+3 uker, så tenkte å spørre han jeg da, for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen murringer denne gang, men har hadde det med nr 1. Trodde i lange tider at det var mensen som var på vei. Husker ikke om jeg hadde med nr 2... Vi glemmer nok mye ja. Det er så mye forskjellige symptomer, så du trenger nok ikke å bekymre deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er i uke 7 og har masse mensmurringer. Dette hadde jeg med førstmann også frem til jeg var ca 3mnd. på vei. , Tror dette er helt normalt. Mye som skjer i kroppen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg leste at d var helt normalt å ha mensen lignende smerter/murringer i underlivet i begynnelsen.. leset d her på BIM eller Babyverden.no

har oxo hadd murringer men ikkje på flere dager nå. :) ingen bekymringer før man får blødninger med "stygg" farge. Som ingen av oss skal få! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...