GledeGlede Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Navn på babyen svirrer rundt i hodet enten man vil, eller ikke vil. Gjerne fra graviditetstesten lyser positivt Jeg synes det er så mye lettere å finne jentenavn man liker, enn guttenavn. Så da må man ty til hjelp Har dere forslag på fine guttenavn som ikke alle og enhver heter? Og ikker er for "gammeldagse"? Er sikkert en del av dere som har funnet "det perfekte navnet" og ikke vil at andre skal høre det Men her inne som kjenner jo ingen ingen, og sannsynligheten for at det er naboen er jo liten ;p Så del det med meg/oss
Betti spaghetti Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 OK, jeg deler det fineste navnet jeg vet om: Linus. Får jente nr 4 selv uansett så...
Diddels Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg pleier å velge meg ut en betydning, også finne det fineste navnet med den betydningen. Dette er enklere hvis du kan litt forskjellige språk, kjenner til ulike religioner osv, men sjekk feks babynamesworld.com eller behindthename.com, der finner du mye fint, også av norske, skandinaviske og norrøne navn, om det er det eneste som fenger. Ellers er det mange måter så skrive det samme navnet på. Det kan man jo også tenke på Lykke til.
ღCinnamonღ Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Her er guttenavn som jeg synes er fine: Viljar Arvin Kristian Sebastian Daniel Snorre Fredrik Michael Isak Benjamin Lukas Johannes
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Jeg venter jente nr 2 og har ikke planer om nr 3 (famous last words?), så jeg kan dele mine sære guttenavn Villander - Didrik - Jeppe Hva syntes du?
GuttemammaTilTo Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 hører egentlig til inne på bligravid, men har en gutt på 1 år og vi er kjempefornøyd med valget vårt, han heter Levi Fernando (bruker bare Levi til daglig)! jeg er ikke så glad i de populære navnene som blir mye brukt, så vi velger derfor navn som blir litt egne:-) jeg gleder meg til å finne navn til vår neste verdensborger når den tid kommer! lykke til med navnevalg!
Mammatil4jenter Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 Blir det en gutt denne gangen, blir det Tobias! :-) Synes også Bjørnar, Leander og Kevin er fine navn..
Venterpå#2 Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Vi har også tenkt på Tobias, eller Kasper <3
GledeGlede Skrevet 13. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2009 Åh, så herlig at dere kommer med så flotte forslag!! Takk!! Kjenner jeg virkelig trenger hjelp her altså Men selvfølgelig, det kan jo være en jente som befinner seg der, og det ville gjort navnevalget lettere
TPH Skrevet 13. november 2009 #10 Skrevet 13. november 2009 Synes disse guttenavnene e så fine: Aron Liam Filip August Oliver Lucas Lykke til med å finne navn til ditt kommende barn enten det er gutt eller jente:))
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 13. november 2009 #11 Skrevet 13. november 2009 Vi skal ha jente,og da synes jeg det er sååå vanskelig med jentenavn, men guttenavn er greit,vi hadde et navn klart,pga var så sikker på at det ble gutt.Har en gutt fra før han heter Fredrik,det er et fint navn. -Ivan -levi -Julian -Kasper -Adrian -Tobias -Timian -Linus -Sander -Preben. Lykke til:-)
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 13. november 2009 #12 Skrevet 13. november 2009 Mange fine navn... men vi har bestemt oss for navnet Kevin:) Var det eneste begge synes var fint... Holder det hemmelig for familie og venner, i tilfelle det ikke passer til go`klumpen vår:)
GledeGlede Skrevet 16. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. november 2009 Gledelig å se at enda flere bidrar for å hjelpe meg Takk jenter! Jeg ønsker også å holde de navnene vi kommer frem til, hemmelig til barnet er født
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå