Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 sitter her gravid i uke 16 og er temmelig frustrert. var på ul i uke 12 pga blødning, noe som skyltes at morkaken lå helt nede foran "åpningen". i følge jordmor burde jeg da avstå fra sex... av en eller annen merkelig grunn, har den tidligere fraværende sexlysten blitt temmelig stor nå. så det jeg lurer på er om det er flere som har fått denne beskjeden om å ikke å ha sex.. (har ingen planer om å bryte forbudet hennes før jeg får beskjed om at morkaken evt har flyttet seg, men frustrasjonen min...og til dels min manns har blitt betydelig større den siste tiden
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Dere kan jo ha sex på andre måter enn bare ut og inn...hehe:) Og det er vel bedre å ta hensyn til barnet enn å følge sine lyster...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 problemet er at det kommer blødninger selv uten "inn og ut" sex. Hvis jeg får orgasme, så resulterer det i en liten blødning noen timer seinere.
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Ja, har også fått den beskjeden, og i motsetning til deg gikk jeg ikke ut fra at det var av skjær jævelskap fra jordmors side, og bunnet i at hun ikke fikk seg nok påla. Helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Det er nok best å høre på jordmoras råd. En jeg kjenner fikk samme rådet av samme grunn som deg. Men å stimulere klitoris går sikkert bra da
Gjest Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Såpass. Stakkars deg da. Ikke stort annet å gjøre enn å bite det i seg og ta en kald dusj da
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 kan vel ikke si at jeg regnet med at det var av rein jævelskap fra hennes side da...ser ut som hun har fått seg nok for å si det sånn(gravid hun også) får bare krysse fingrene(og beina) mens morkaken forhåpentligvis beveger seg oppover
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Barn eller sex, du får velge det du synes er viktigst da vettu, burde vel ikke spørre på DIB om det vel????????? Idiot!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 wow..en skikkelig hormonbombe du;) godt jeg ihvertfall har humøret under kontroll;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå