Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg har alltid hatt veldig flat mage uten at jeg har jobbet for det. Men nå har jeg vært gravid i 9 mnd, så nå har eg en kul neders på magen. Er ikke "bilringer", men rett og slett bare en kul :/ Ser ut som om jeg er gravid i vel 3-4 mnd eller noe slikt... Jeg er ikke spesielt tykk... Veide 55 kg før jeg ble gravid, og nå veier jeg 61 kg. Er 1.64m høy. Kan noen hjelpe meg med å bli kvitt denne kulen? :/ Og så lurte jeg på en ting til; Jeg har begynt å trene i treningsstudio nå, og ser etter noen gode treningssko! Jeg driver mest med apparater, og jeg løper masse på tredemølle. Da bør jeg vel ha gode løpesko med dempere? Og da lurer jeg på om jeg kan bruke disse skoene -> http://www.gsport.no/Produkt/361652(BC_3)/nike-wmns-shox-sculpt-trainer-dame/ selvom de er aerobic sko. De ser jo ut som løpesko etter min mening :/ Har så lyst på de hvis de er gode å bruke
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Ungen min er forresten 5 1/2 mnd, så det er ikke bare noen uker siden jeg fødte.. HI
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Hei, er ikke ekspert, men trener endel selv. Du kan ikke bruke aerobic sko til løpesko, det er derfor de heter forskjellig, de er laget til ulike formål. Dempingen er anderledes ect. Gå i en butikk og si du skal bruke dem på feks tredemøllle eller jogging ute, så vil de hjelpe deg. Jeg har foresten nike shox joggesko, og de er kjempegode. (kjøpt på ebay, mye billigere enn her hjemme) Har også shox aerobic sko, og de er totalt forskjellige, både av utseende og å ha på foten. Tren mye coremuskulatrur (kjærnemuskulatur, gå på timer for dette, det syns iallefall jeg er best) Generell styrketrening for resten av kroppen også er supert. Ellers så hjelper trening uansett, og mange har desverre en liten kul på magen etter at de har fått barn. Men kan være din forsvinner med noen kilo eller litt oppstramming. Sunt kosthold er også viktig, for å få mer utbytte av trening hjelper det også å drikke proteinpulver rett etter trening og husk alltid å spise et måltid innen 1 time etter at du er ferdig, Spiser du ikke etter trening kan du like godt la vær å trene, da brytes kroppen kun ned og bygges ikke opp igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Tusen takk for bra svar! Nå vet jeg litt mer HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå