Gå til innhold

ok, litt flaut..men trenger tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på kjærlighetshelg med mannen min. Har lyst til å overraske han med noe for anledningen..noe for ekstra hygge..Men jeg er så blu, klarer jo ikke engan skrive her hva jeg tenker på.. he he.. vi har aldri gjort noe eller brukt noe artig i senga.. Hva kan man tilføye uten å dø av rødming??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he..vi har vært gift i en evighet..vi flørter hver dag.. ikke bestandig det blir noe mer enn det.. så tenkte å finne på noe så det blir en uforglemmelig helg;-)

Skrevet

Regner med at en ytrekant er i drøyeste laget for dere ;-)

Uansett hva dere gjør så bør det være noe som ikke blir for kunstig for dere. Deilig med badekarsex for eksempel.....med dempet lys og skum ;-)

Skrevet

Hva med noe så enkelt som sexy undertøy, masse fint og billig på H&M f.eks.

Skrevet

Badekarsex? Finnes det faktisk noen som har hatt bra badekarsex? Trodde bare det var på film! Kjenner i hvert fall ingen som synes det er noe særlig IRL:)

Ellers støtter jeg sexy undertøy-ideen.

Skrevet

Dette funket så det suste for mannen min ihvertfall - og gjett om det ga gode ringvirkninger for meg :-)

Du trenger et langt halskjede med runde, små plastperler, pass på at det ikke er harde plasttupper på det, og glidemiddel eller olje (man blir mye mindre flau av å kjøpe solsikkeolje på Rimi enn glidemiddel på apoteket :-) ) Bare husk at hvis dere bruker kondom så kan dere ikke bruke olje.

Be mannen din om å legge seg på ryggen og lukke øynene og ikke åpne de uansett før du sier fra. Knyt evt et skjerf ( silke er mer erotisk enn ull ;-) ) for øynene hans. Så gnir du inn penis og perlekjedet i olje. Tre kjedet på penis slik som du ville tatt på en hårstrikk og beveg perlene opp og ned. Jeg vedder på at det blir suksess!

Skrevet

*Knis*

Takker for tips! hi hi!!

Skrevet

Godt poeng kanskje. Men det kan bli veldig erotisk og opphissende i badekaret og så kan man jo fortsette en annen plass i huset (hotelrommet)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...