Gå til innhold

Zazzy? Kan du hjelpe meg...


An-Mai

Anbefalte innlegg

...å sette en strek for min fortvilelse på om det er gutt el jente jeg venter? og hvor mange barn jeg kommer til å få? og om min depresjon snart er over..selv om den nesten akkurat har begynt?

 

Min 17.07.82

han 14.03.83

Datter 11.05.07

 

Jeg ber på mine knær, hjelp..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, ble litt sent svar dette men, her kommer det:

 

Fikk opp en gutt jeg. Tilsammen ble det to, men det var jeg litt usikker på egentlig.

 

Ellers la jeg noen kort på deg, du nevnte depresjon: Kom opp kort som viser til at du har vært/er? i en vanskelig tid, mye stress og bekymringer som kanskje også tar nattesøvnen fra deg? redsel eller angst angående noe, en fortvilelse over noe som liksom tar overhånd. Problemene må møtes for å overvinnes. Videre ser det ut til at ting vil forandre seg raskt for deg, plutselige nyheter som kommer din vei. Alle slags meddelelser, telefoner, brev osv, det er en person som vil kontakte deg med nyheter ser det ut til, og denne personen kan være til hjelp for deg videre.

 

Til slutt trakk jeg en rune til deg med denne beskjeden:

Din indre styrke kommer til uttrykk i hverdagen. Overvei handlingene dine nøye, utfør dem med ansvar og du vil ha styrke til å overvinne ethvert hinder.

 

Håper det går bra med deg!

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...