mammas skatter <3 Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 spor legen i går om en skulle ta 2 dosa. fikk til svar at d va bare 1 fåreløpig...... kan forandre se fra dag til dag..... samme svare fikk mora mi på et annet legekontor i annen komune
LilleSolstrålen Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Fikk beskjed da jeg tok 1. vaksine for 2 1/2 (?) uke siden at hele befolkningen skulle få tilbud om 1. vaksine før noen får 2. dose. Dette ville antakelig ikke bli før i januar, sa de da.
Anna Anka Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Tror de avventer litt da de er usikker på om vi behøver en dose 2 i det hele tatt.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Jeg vaksinerte med for 2 uker siden, og da fikk jeg beskjed om å komme tilbake etter 3-4 uker og få vaksine nr. 2. Samboeren og barna mine vaksinerte seg på søndag, og da fikk jeg ny beskjed. Det var at de som var i risikogruppa og barn under 10 år trengte to vaksiner - ikke de andre. Jeg er en dag på overtid nå, og jeg regnes vel ikke som å være i risikogruppa så fort jeg har født. Usikker på om andre gravide trenger to vaksiner:)
satser & vesla Skrevet 12. november 2009 #6 Skrevet 12. november 2009 Hei. Jeg tok vaksinen for 2,5 uker siden, legen sa at det var nok med en dose. De har viss funnet ut at det holder med en dose for å få full effekt :-)
miepia30 Skrevet 12. november 2009 #7 Skrevet 12. november 2009 når man begynte vaksinering var det tenkt at alle skulle ha to doser med minst 3 ukers mellomrom. Imidlertid har man nå bestemt at det bare er enkelte grupper som behøver to doser. Og det gjelder ikke oss gravide. SÅ det er flott, da klarer vi oss med den ene dosen.
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 12. november 2009 #8 Skrevet 12. november 2009 Tok vaksina for litt over 1 uke siden og fikk beskjed om at voksne fikk 1 dose, men små barn får 2 med 3 ukers mellomrom.. Barn får 2 doser pga di får 1/2 dose hver gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå