Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg leser nå at det ikke er vanlig at barna får høy feber med vannkopper (og tør da håpe på at det allikevel ikke er det frøkena mi har) Hvordan var dine barn? Feber?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jo min fikk feber samme kveld som vi så de første koppene:( Jeg var hos legen med han etter et par dager, reagerte også litt på feberen, men det var vannkopper:( Han våknet på natten og skrek og klødde, så jeg fikk resept på vallergan, da sov han hele natten. Min hadde det vel ca i 10 dager:(
Gjest Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Faen, ikke svaret jeg ville ha, hehe. Hadde han høy feber eller?
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Hehe, sorry;) Han er som regel godt over 39 når han får feber, så jeg regner med det var fhvis høy feber. Han er 3 år forresten.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Ok, får snike meg inn og kikke på prikkene hennes om en stud (er det ikke sånn at de skal bli til blemmer relativt raskt?)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jo, jeg så runde små røde flekker på morgenen, og samme kveld var det ingen tvil lenger:( Så skal det komme flere og flere etterhvert, stakkars:(
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Neimen slutt da? Har ikke dere akkurat hatt influensa? Men ja, feber hadde min også. God bedring da i allefall:)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Du skal bare være glad til om snuppa di viser seg å ha vannkopper. Jo yngre de er, jo mildere arter sykdommen seg. Best å få den unnagjort nå. Jo eldre de blir jo hardere angrepet blir de. Så små barn som 2 åringer, pleier ikke få mye utslett. Men feber kan de få ja.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Klar over det. Men den kunne virkelig ikke dukket opp på et dårligere tidspunkt.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 Jo, og fortsatt har, noen av oss ihvertfall, og før det pappegøyesyken, og før det ditten og før det igjen datten.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 nevøen min var halvannet når han fikk det, og aldri sett en unge som har fått så mange blemmer!! de var overalt! inni ørene! under foten! han var en eneste stor prikk!! stakkars liten.. men poenget var at små også kan få det kraftig...
Gjest Skrevet 11. november 2009 #13 Skrevet 11. november 2009 Huff da, jeg hadde bare en stk. vannkopp da jeg hadde det som liten, og kan ikke huske at jeg var spesielt syk, mens søsteren min derimot, ikke så ut. Får håpe på at mine unger arver meg, hehe
Gjest sug lut Skrevet 11. november 2009 #15 Skrevet 11. november 2009 Stor unge (12) fikk i alle fall nesten 41 i feber og totale halliser, men vet ikke om det gjelder småttiser.
Gjest Skrevet 11. november 2009 #16 Skrevet 11. november 2009 Det står rundt forbi at voksne (og sikkert store barn) får feber, men at dette er uvanlig blandt små. Men uvanlig er et relativt begrep.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #17 Skrevet 11. november 2009 Nr 1: ikke feber, ikke syk, hadde to vannkopper Nr 2: Ikke feber, kldøde en del og plagdes med det, hadde ca 20 vannkopper Nr 3: Lett feber men i ok form kun litt redusert aktivtet, ca 50 vannkopper
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. november 2009 #18 Skrevet 11. november 2009 Lillemor hadde feber, slapp og 4 vannkopper i ansiktet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå