Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #26 Skrevet 11. november 2009 ingen som har jaget henne. Var ikke big deal for andre enn henne selv at glemte anonymknappen.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #28 Skrevet 11. november 2009 Ingen som har jaget bort Leader og pila har absolutt nada med saken å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #29 Skrevet 11. november 2009 innlegget er slettet, men fant dette da jeg googlet det jeg husket fra det hun skrev. DinBaby : Forum : Anonymforum Åpnet et brev adressert til meg og der var det kopier/utskrifter fra mailer min mann har hatt med en annen dame. Bildet av damen samt 2 telefon nr. ... www.dinbaby.com/forum/thread/140897959 - Bufret - L
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #30 Skrevet 12. november 2009 Så hvorfor er hun borte da? Og ingen gidder engang å forklare hva saken dreier seg om
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #31 Skrevet 12. november 2009 Noen har vel fri vilje og innser sitt eget beste da, og velger å ta seg en pause. Har du lest denne tråden skjønner du vel hva det dreier seg om? Noen har jo master i google og gulpet opp litt sladder.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #32 Skrevet 12. november 2009 Hun skrev et anonymt innlegg ang at hun hadde fått vite at mannen var utro. På ett av svarene glemte hun anonym-knappen. Noen begynte å skrive innlegg som: "Hey LOTP: Glemte du knappen?" Så var det noen gode venner av henne som tenkte at de skulle dytte ned det innlegget ved å lage nye innlegg, og begynte dermed å ødelegge hele anonymforumet med teite innlegg, noe som førte til masse styr og at "alle" fikk med seg hva som var skjedd med LOTP. Det var ikke værre enn som så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå