Gå til innhold

Fysioterapeut i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en som er god på gravide?? Har fått henvisning, men kan velge selv. Har aldri gått til fysio. Har begynt å få en del plager med bekkenet, er i uke 19 nå. Legen har kjent på meg, og bekrefter at det ikke er noe muskulært hvertfall.

Jeg merker det hvis jeg går veldig mye på jobb, at jeg på kvelden nesten ikke klarer gå opp trappa her hjemme. Likedan så får jeg smerter når jeg skal ut av bilen...når den ene foten blir løftet ut først. Kjenner jo at beinet dere nede ikke har det helt bra.

Dette kommer og går, så jeg fikk henvisning så jeg kan få litt gode råd og tips til hvordan dagen min bør være. Vil jo helst unngå SM så lenge somm mulig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg anbefaler Trondheim fysikalske og hun som heter Berit. legger med en link så kan du lese selv.

http://www.tfi.no/

Jeg går til Berit nå og syns hun er veldig flink, spesialist på bekkenproblemer hos gravide. Jeg var først på individuell kontroll hos henne og om hun ser at det trengst så får man trening to ganger i uken i gruppe, pluss at hun hjelper på hvordan man skal stå, sitte og legge selv osv. Kjempe trivelig dame.

Skrevet

Legen min sa at hun hadde hørt om noen på fossegrenda som var flink med gravide. Lurer på om det kan være, frisk fysioterapi på Teglgården i Fossegrenda skal visstnok ha bassengtrening for gravide med bekkenplager...

Skrevet

Støtter meg også til Trondheim Fysikalske, det funker!

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...