Liten på jord, stor i ord Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Da tenker jeg både på frokost og middagsservise
trollmor & trollungene Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Porsgrunn kaffe og middagsservice
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Vi har ikke (og skal ikke ha) julemiddagsservise, men vi har begynt å samle på frokostsett til oss i husstanden. Barna får hvert sitt sett med fødselsårstall på fra Royal Copenhagen, mens vi voksne ønsker oss hvert vårt sett av denne typen; http://www.alny-glass.no/produktside.asp?serie_id=380&type=d&verdi1=STJERNERIFLET%20JUL&beskr=NEI Vi skulle hatt med årstall vi også, men kom ikke på å kjøpe dem før det var for sent (for vi voksne burde jo hatt bryllupsårstallet, men ideen kom ikke før eldste ble født og da fikk jeg ikke tak i).
-Lane- Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Ja,vi har fra Porsgrund porselen. Middag og frokostservise. Jeg synes det er veldig pent og ikke så "nissete". Det heter Julestjerne.
Gjest amandine Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Jeg har Royal Copenhagen sitt, tror det heter Fluted Christmas;) Og det er bare såååå fint!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Vi har God Jul fra Magnor.
Libido- Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 kjøpte et fint og stilrent sett på bohus for noen år siden. Kjøpte det et par dager før juleaften, var halv, eller under halv pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå