Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hadde for et par uker siden et innlegg her om jeg ei jente som bombaderer meg med meldinger på facebook, nettby og msn. I tillegg til sms.. Det går ikke en dag uten at hun skriver sinnsykt mye om ditt og datt hele tiden. Svarer jeg ikke får jeg masse masse mld og nudges (har fjernet det nå da) og smser.. Eneste som mangler er brev i postkassa utenfor. Jeg ble så lei. Og er fortsatt lei. Kan blokkere henne, men på facebook må man jo blokkere alle.. Er ikke så ofte på msn, og har henne blokket der ofte, men da kommer det brever og smser om at jeg MÅ komme dit. Hun snakker kun om seg og sitt.. Tar heller ikke hint om jeg sier jeg skal vekk fra dataen, da kommer smsene.. Tilslutt ba jeg henne slutte å skrive hele tiden, og at det ble litt mye. Det gikk bra en helg. Hørte ikke noe hele helga, og alt var bra, plutselig så bombanderer hun meg med mas igjen.. Orker snart ikke mer, og har jo sagt ifra! Hva i alle dager skal jeg gjøre da? Kan selvsagt blokkere henne, men er så teit at man må gjøre det for å slippe mas. I tillegg stopper ikke det smsene. Har allerede skjult nr pga jobb, og kan ikke endre nr.. Skal heller ikke være nødvendig med så drastiske tiltak vel?!
Kleint Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Enkelt og greit. Jeg hadde bedt henne bremse kontakten, respekterer hun ikke det, hadde jeg blokkert henne.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Hvor nære venner er dere? Er det ei du går noe sammen med ellers? Selv er jeg kanskje ikke den beste til å si fra om sånne ting, så om det hadde vært meg, hadde jeg bare oversett bombene, altså ikke svart. Og når jeg hadde fått spørsmål om hvorfor jeg ikke svarer, hadde jeg rett og slett bare sagt at jeg ikke har tid til å svare på så mange mld/sms hver dag. (har ikke denne jenta noe liv eller, siden hun bruker såå mye tid på deg?)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #5 Skrevet 12. november 2009 Det verste er at vi ikke er nære venner som henger sammen på fritiden. Hun bor ikke her, men et par timer unna.. Heldigvis. Hun snakket om å ta turen nedover, men har sagt at det passer dårlig nå fremover. Så hun gikk med på å vente til babyen er kommet. Har sagt ifra, men det hjelper ikke. Skal prøve å overse henne. Tror hun er veldig mye på nettet, og kanskje ikke har så mange å snakke med. Har skjønt at hun har ei venninne som hun er litt med, men da kun et par dager i uka. Mulig denne venninna har satt en begrensing. Jeg er hellet ikke så flink til å si ifra om slike ting, men har jo sagt at det blir litt mye. Hun tok ikke hintet. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå