Gå til innhold

Der satt den:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Idag slo testen ut positivt:) Men selv om dette er godt planlagt føler jeg ingen stoooor glede.Enten har det ikke gått opp for meg, ellers så er det bare bekymringene om siste få ukers hendelser.

For et par uker siden var jeg en ute med venner, og tok 3 øl. Slår på God Morgen Norge idag på "barselgruppa" og der sitter 2 psykologer og legger ut om alkoholens stygge bivirkninger på foster i tidlig stadie. Spiste samme kveld en blodig biff, og nå dukket velkjente ord som listeria og toxoplasmose opp. Så, sist fredag var jeg hos tannlegen og tok røngten. Og det er også noe man skal holde seg langt unna.

Er det rart det blir skår i gleden. Bekymret meg nok under forrige svangerskap, og hadde bestemt meg for at i neste skulle jeg bare kose meg. Men overalt er det blinkende varselskilt. Er det andre som har liknende tanker å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forje gang jeg var gravid hadde jeg meg ei skikkelig flatfyll uten å vite at jeg var gravid.... Spiste mange ganger blodig biff etter jeg viste jeg var gravid . spekemat og røykalaks å mye rart! men ikke noe alkohol etter jeg testet posetivt.

Gutten vår på 3 år virke ikkje ut tel å ta noe som helst skade av d. Han va 9 mnd når han gikk selv og er en reecer på motorikk, tall, bokstaver, språket er veldig bra, er sosoial og er en helt frisk sunn og inteligent liten fyr! Og d selv om han startet livet veldig beruset i mammas mage! Ikkje bekymre deg! Jo mer man leser og hører på TVn jo mer hysterisk kan man jo bli... mitt råd er å leve nermest som normalt og uten for mange bekymringer, det har du og den lille bare godt av! du vet at DU har MAKTEN til å bestemme over TANKENE DINE. Når du får bekymringer "kast" dem ut av hode og tenk på andre posetive tanker. det funker for meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...