♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Skjønner ikke hva som er skjedd jeg, fra å være verdens roligste og snilleste guttelutt har han plutselig blitt så trassig. Veldig "tøff". Svarer uhyggelig og sier ting han ellers aldri har sagt. Bare å gå på butikken for å kjøpe en liter melk kan være vanskelig....hmmm skjønner ingen ting jeg.
Helverine Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Tuppa hadde en slik periode her tidligere i høst. Var helt grusomt. Svarte frekt og var sur og tverr. Det var særs lite hyggelig Men det fikk konsekvenser for henne, i form av at vi ikke leste og sang på senga, som hun er veldig glad i...og da gled det over. Det hender hun prøver seg igjen, men blir da kjapt satt på plass, og hører etter
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 sier det her og at da blir det ikke eventyr men det gjør visst ikke noe sier han, merker at han syns det er dumt, men sovner allikevel.
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Ingen flere??
Gjest Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Ja, min gutt har også vært ganske umulig i det siste. Han kaller oss forferdelige ting, og er til tider hysterisk trassig :-/ Satser på at det er en kort periode...
Honningmelon Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Oh, yes! Min er snart 6 år da, men denne "korte" perioden har vart snart et år :-s
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. november 2009 såååååååååå lenge er det sant????? hva gjør dere for å gjøre situasjonen så god man kan da? merker lufta går litt ut av en....
Honningmelon Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Ja, har vært en lang periode her i allefall, og blir ikke bedre med det første virker det som. Han har også alltid vært så snill, enkel og grei. Nå er han en helt annen unge. Jeg har ingen gode råd for å være helt ærlig, for denne oppførselen går meg virkelig på nervene, for å si det mildt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå