Gå til innhold

Flere her som har en trassig 5 åring i huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som er skjedd jeg, fra å være verdens roligste og snilleste guttelutt har han plutselig blitt så trassig. Veldig "tøff". Svarer uhyggelig og sier ting han ellers aldri har sagt. Bare å gå på butikken for å kjøpe en liter melk kan være vanskelig....hmmm skjønner ingen ting jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuppa hadde en slik periode her tidligere i høst. Var helt grusomt. Svarte frekt og var sur og tverr. Det var særs lite hyggelig :( Men det fikk konsekvenser for henne, i form av at vi ikke leste og sang på senga, som hun er veldig glad i...og da gled det over. Det hender hun prøver seg igjen, men blir da kjapt satt på plass, og hører etter :)

Skrevet

sier det her og at da blir det ikke eventyr men det gjør visst ikke noe sier han, merker at han syns det er dumt, men sovner allikevel.

Skrevet

Ingen flere??

Skrevet

Ja, min gutt har også vært ganske umulig i det siste. Han kaller oss forferdelige ting, og er til tider hysterisk trassig :-/

Satser på at det er en kort periode...

Skrevet

Oh, yes! Min er snart 6 år da, men denne "korte" perioden har vart snart et år :-s

Skrevet

såååååååååå lenge er det sant????? hva gjør dere for å gjøre situasjonen så god man kan da? merker lufta går litt ut av en....

Skrevet

Ja, har vært en lang periode her i allefall, og blir ikke bedre med det første virker det som. Han har også alltid vært så snill, enkel og grei. Nå er han en helt annen unge.

Jeg har ingen gode råd for å være helt ærlig, for denne oppførselen går meg virkelig på nervene, for å si det mildt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...