Gå til innhold

Alenemor med dårlig råd....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ei som sier ho ikke har penger denna måneden. MEN så får jeg meg ikke helt til å tro det når ungen vasser i klær og sist jeg traff ho fikk ho en pakke fra usa med barneklær. Og skulle på hm og kjøpe klemmer og pynt til håret.

Jeg tenker sann at når du har dårlig råd gjør en ikke sann.

Høres på topp ut jeg da, som jeg har supergod råd. Jeg har de pengene jeg trenger og litt til, men jeg har vært fattig student som har snudd på alle kronene. Og da var det ikke mye flotting på klær og mat du skal jeg love deg.

Bare meg som tenker sann eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at folk med dårlig råd skal kunne unne seg litt og slippe å stå til rette for nyfikne venninner

Skrevet

At hun har dårlig med penger denne måneden, betyr vel ikke at hun alltid har det? Klærne er vel kjøpt fra før? Pakken enten en gave, eller også den betalt fra før(tar tid å få varene fra utlandet, vet du).

Å kjøpe klemmer og noe pynt til håret koster da ikke det samme som en regning på f eks 500 kr. Kutter ut en middag til seg selv, så har en det.

Hva vet du om hvor mange knekkebrød eller fat med havregrynsgrøt hun spiser for å kunne kjøpe litt dill?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...