Gå til innhold

Skal det ingen ende ta?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele familien var først fulstendig slått ut en uke av en ekkel forkjølelse, rakk og være friske i en uke, så satte pappagøyesyka inn, var akkurat begynt å komme til hektene etter den da svineinfluensa kom (fikk forrøvrig tilbake positivt svar på den prøven i dag) Hele familien var nå friske fra det (bortsett fra meg som egentlig blir dårligere for hver dag), men i dag måtte vi hente eldste i barnehagen med langt over 40 i feber, i kveld klagde hun over at hun klødde på magen, og hva er der, røde prikker (riktignok bare to men) Hva går i barnehagen? Jo Vannkopper....

 

I tillegg er jeg ute i praksis som jeg nå må ta opp igjen fordi jeg er syk, har ørten eksamesnoppgaver som skal inn før jul som jeg ennå ikke har sett på engang.

 

Mannen min har knerta ryggen sin (tidligere ryggopperert)

 

Og 1 des. ska vi flytte inn i nytt hus, som ennå er milevis fra å være oppusset nok til å flyttes inn i.

 

Jeg er litt i kjelleren nå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo bare gå en vei herfra;)

 

Selv om det sikkert ikke er noen trøst.

Håper 2010 blir en tanke bedre.

Skrevet

Enkelte dager har man bare lyst å dra dyne laaaaaaaaaangt opp over ørene, og ikke stå opp igjen før alt har ordnet seg!! Sender en god bedring klem til spurve familjen jeg. Klem.

Skrevet

Huff, det var da ikke måte på...:o( Får håpe dere har fått deres dose for en stund nå, da. God bedring til alle!

Skrevet

Akkurat nå er jeg bare pottesur, negativ til det meste, og ikke innstilt på positiv tenkning. Mene, årner seg gjør det jo alltids:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...