pettinger Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Hei, Tenkte vi skulle dele litt erfaringer med andre og kanskje hjelpe andre og få tips fra dere som allerede har fått barn ved hjelp av Volvat. Vi kommer fra Volvat idag etter inseminasjon nr 2. Forrige gang tok jeg eggløsningssprøyte på dag 11, og progesteron i 15 dager etter inseminasjonen. Denne gange prøver vi uten noen hormoner. Er vel en annen lenke her ang Volvat her jeg lest, der dere også er fornøyd med de, det er vi også. Erfaringene våre er at om man lurer på noe så er det bare å ringe, for sekretærene har god oversikt, og om mulig får du snakke med legen også. Spesielt rundt eggløsning og inseminasjon. Det vi har gjort er at når "frøken rød" starter sender vi et start skjema til de via fax. Så når det nærmer seg, og hvis eggløsning kan komme rundt helg, ringer en av legen og avtaler nå jeg skal begynne å teste. Test resultatene på helg sender jeg via SMS til legen som har vakt den helga. Så bestiller vi ultralyd på dag 10 hos lokal gyn som så fakser mål av follikler og slimhinner til Volvat. Den dagen eggløsningstesten er positiv ringer jeg til Volvat og sier det og får senere samme dag telefon fra min lege der og vi avtaler når vi skal komme for å ta inseminasjon. Veldig greit opplegg syns vi som har fungert greit....og selv om vi bor 1 time unna med fly, så er det ikke no stress. Føler vi blir GODT fulgt opp. Er det andre der ute som har erfaringer fra Volvat, som kanskje har blitt gravid? Artig å utveksle erfaringer og synspunkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå