Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Vi har en gutt på 3mnd, som jeg er hjemme med om dagene, når sambo er på jobb! Greit nok det, det er jo kjempekos, men saken er den at sambo tar seg friheten til å gjøre hva han vil, når han vil.. Han regner med han bare kan stikke å trene hver dag, rett etter jobb.. Etter det tar han seg en dusj, og så koser han og "leker" med lillegutt i et kvarter ca, så drar han til en kompis(ikke hver dag det da, men ofte). Han spør skjelden, om det passer for meg at han drar akkurat nå, og jeg kjenner jeg blir sliten! Han mener det ikke er så tungt å gå hjemme å gjøre husarbeid, lage middag og tilfredsstille gullet! Så han regner med at han kan fortsette på akkurat samme måte som før vi fikk mini, virker det som! Det irriterer meg.. For jeg føler at det er bare jeg som er forelder! Kunne tenkt meg å fått litt alene-tid jeg også, men det får jeg jo ikke til når han er borte hele dagen, og holder på med sine "hobbyer"! Han kommer som oftest hjem etter jeg har lagt mini for natten, så da er det jo ikke mange timer han får med sønnen sin på en dag heller. Ja- har prøvd å prate med han, men dette er en kar som hater alt som heter prating og diskusjon(så fort jeg tar opp et tema, begynner han å bjeffe om at jeg har startet en krangel osv..). Vet ærlig talt ikke hva jeg ska gjør når han ikke vil høre på hva jeg har å si.. BAH- dagens frustrasjons-utblåsning :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå