Mars78 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 -Er i uke 9 og har vært veldig kvalm siden uke 4.Kaster opp døgnet rundt.Klarer ikke å spise mat.Spiser bare frukt.Er trøtt og har vondt i hodet hele tiden.Lys urin.Har ikke vært dårlig i de to svangerskapene (begge to er gutter)Orker ikke tanken på kjøtt og spiser heller ikke kjøtt.Dilla på bare frukt.Hva tror dere jeg får?Glad for alle svar )
Mars78 Skrevet 11. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. november 2009 Glemte å skrive at vi hadde sex 6 dager før eggløsningen.Det er jeg ganske sikker på:)Kan dere tippe hva jeg får?
Mars78 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2009 takk for begge svarene.Er det ikke noen flere som vil tipppe??Jeg selv også har en følelse at det blir en liten jente:)Er i uke 9+3,så det er leenge til UL )
♫røverdøtreog♪røver Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Tror at følelsen din stemmer, men sex 4 dgr før el tyder mer på en gutt. Tipper jente likevel, jeg.
Mars78 Skrevet 14. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2009 Tusen takk for svar.Har lest at guttesædcellene svømmer og dør raskere,mens jentesædcellene lever lengre og er mere langsommere.Vet ikke hvor mye dette stemmer,men på mine 2 gutter hadde vi sex rundt eggløsningen og da ble det to gutter på meg.Denne gangen prøvde vi 6 dager før eggløsningen,så vi håper på en liten jente denne gangen da.Siden dette svangerskapet har vært veldig vanskelig og annerledes,vil jeg tippe det er en liten tulla som er der inne og venter:) Masse gode tanker til dere,alle sammen:O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå