Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 har lyst til å begynne allerede jeg :-) he he.. men, det er vel litt tidlig? Når er det lov?
Gjest Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Det er litt tidlig, ja;) Henger opp julestjerna 1.desember og tar frem adventsaken første søndag i advent. Rundt 14 dager før jul henger jeg opp julegardiner på kjøkkenet og resten av kåken blir pyntet på lille juleaften
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Har omtrent samme rutinene som Vinterflickan...
Gjest losen Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Det blir lenge til enda! Adventsstake, adventsstjerner og adventskalendere kommer opp til advent. Pynte til jul gjør vi ikke før 23. og 24. desember.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 lille julaften? er det sant?. Herregud, det var lenge å vente...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Hehe.. Skjønner deg godt, gleder meg til å pynte selv Men litt vel tidlig enda ja Gleder meg til å henge opp adventsstjerna og adventsstaken, så får det holde en stund... Noen dager før jul lurer jeg meg til å pynte litt mer.. Bare juletreet som må vente her i huset Det blir lillejulaften eller dagen før...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 er det helt fy å ha fremme f.eks et stort sølvfat med stearinlys, kongler, nøtter og noen julekuler? He he Hi
Gjest Skrevet 11. november 2009 #8 Skrevet 11. november 2009 Ingenting er fy og du gjør som du vil;) Jeg er nok bare typen som kan bli lei av juleri og julera om jeg skal vasse i nisser og stjerner i mange uker i strekk. Det blir for mye av det gode for meg og så liker jeg å ha noe å se frem til;)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #9 Skrevet 11. november 2009 Jeg begynner 1. desember, men mesteparten av pynten kommer nok frem i midten, rundt 2. søndag i advent. Treet pyntes 3. søndag i advent (syns jula er så kort at jeg vil ikke vente helt til lillejulaften )
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #10 Skrevet 11. november 2009 1 advent pynter jeg med stjeren og adventskrans, duker.. Så lille julaften kommer resten av pynten frem... Har du lyst, har du lov..
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #11 Skrevet 11. november 2009 Julestjerner og adventstaker fra første søndag i advent. Julegardiner og julepynt 5-7 dager før jul -avhenger av når jeg har fri og tid til å pynte;) Juletre 21. eller 22. desember.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #12 Skrevet 11. november 2009 Adventssstaker og stjerne første søndag i advent. julegardiner på kjøkkenet første uka i desember. Så sniker det seg inn mer og mer i løpet av desember f.eks juleblomster, pepperkaker i vinduet etc. nisser og duker kommer frem 22. des og juletreet 23. desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå