sajam Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Endelig begynner jeg såvidt og se lyset i tunnelen =) I dag er det omsider "bare" 21 dager igjen til termin. I tillegg vet jeg at det er maks 23 dager til jeg har minsten ute hos meg, litt deilig tanke igrunn =)) Godt og ha litt hyggelig og tenke på og, siden dagene er forferdelige i mine øyne om dagen. Vondt her og vondt der, ikke er jeg helt riktig i hodet heller tror jeg, hehe =) Kjenner kroppen er sliten etter snart 4 fullgåtte svangerskap på de siste 6,5 årene ja =)
lillebie på`n igjen Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 termin på likt vi da - jeg har og 21 dager igjen ) men hadde satt stor pris på om han kom før for nå er det litt mye plager her synes jeg! )
sajam Skrevet 11. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2009 Hehe, jeg har og lagt inn bestilling sånn ca 14 dager før. Det hadde nemlig passet meg mye bedre ;D Gleder meg veldig til og bli kvitt alle "vondtene" nå ja, våken netter er bare blåbær i forhold =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå