Gå til innhold

Hvilket navn syns dere passer til Tobias?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både gutte- og jentenavn :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les: hvilket navn syns DU passer til Tobias??

Skrevet

Ingen?

r ikke anonym-knapp der!, og enn så lenge vil jeg forbli hemmlig med mitt nye svangerskap da flere vet hvem jeg er som privat-person bak nicket. OG anonymforum kan brukes til alt står det.

vet selvfølgeli ikke hvilken kjønn det r, kun 7 uker på vei og derfor helt hemmelig! gutten er 10 mnd.

Noen som gidder å svare :-)

Skrevet

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)

Slit det med helsa!

Forøvrig syntes jeg at Sander og Victoria passer godt til Tobias.

Skrevet

aner ikke hvor jeg har det fra men tenke med en gang:

Tobias og Magnus

Tobias og Henriette

Skrevet

Takker for forslag :-)

Fler?

Skrevet

Åh, Thea Madelen var veldig fint :-) Var selv innom tanken på Leah da testen visste positiv.

Hadde vært gøy om Tobias fikk en lillesøster. Men en gutt er selvfølgelig like velkommen. Syns bare det er litt vanskeligere å skal sette sammen to guttenavn ;-) Litt må det liksom passe til hverandre?

Skrevet

Tusen takk, alltid hyggelig å høre at noen liker navnet til barna :)

Vi visste heller ikke kjønn, det gjennom hele svangerskapet. Så vi hadde jo noen navn liggende på lur til både gutt og jente. Tenkte litt som deg, om navnene skulle ligne eller ikke.

Når det kom til guttenavn hadde vi Timian, Mats og Max liggende i bakhodet.. Men om vi hadde valgt noen av de navnene om det hadde blitt gutt vet jeg ikke :)

Noen ganger når man ser det nyfødte barnet, får man plutselige andre ideer eller tanker om hva dette barnet passer til å hete :)

Skrevet

Ja, slik var det med Tobias også! Hadde en liste klar med 5-6 guttenavn før fødselen, for visste at det var gutt :-) Men ikke før vi så han og fikk satt navnet til den nyfødte babyen vår, var vi 100% sikre på at det var det rette for ham! Og nå tenker vi at han kunne ikke vært noen av de andre :-P Var da innom slike navn som bla. Jørgen, Jacob, Oliver og Leander.. Men liker ikke de like godt nå. Om det skulle bli en til gutt tenker jeg :-) Men vi kommer nok til å vite kjønn denne gang også, når vi kommer så langt i svangerskapet.

Andre? :-)

Skrevet

Burde vel være et annet navn fra Kardemomme.

Hva med Bastian, Sofie, Tommy, Remo eller Kamomilla?

Eller Jesper hvis det blir en skikkelig røver.

Skrevet

Dytter igjen!

Jeg ønsker maaaaaange forslag :-D

... selv om jeg enda her hele svangerskapet foran meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...