JKM09 Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Jeg har en veldig stressende jobb både fysisk og psykisk. Stresser vel egentlig fra kl 7:30 - 17:00. Kjenner at det strammer seg i livmoren de dagene jeg er på jobb. De dagene jeg har fritt kjenner jeg ingenting utenom det vanlige. Har vel ett par anledninger fått skikkelig vondt, så vondt at jeg er tvungen til¨å sitte ned. For min egen del er jeg vant til dette stresset og klarer greit å jobbe i høyt tempo, men blir velig bekymret når jeg kjenner at det er konstant stramming der nede i arbeidsdagen min. Er 13 uker nå og lurer på om jeg skulle tatt en tur til legen. Noen synspunkter?
DK+2 Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Tror nok du burde tatt deg en tur til legen. Jeg er ikke noen ekspert, men dette høres ikke bra ut, verken for din egen eller babyen sin del. Kanskje du kunne fått trappet litt ned i stilling for en periode å se om det kan løse problemet? Skader jo ikke å prøve.
Elinlita Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Man skal jo ikke stresse mens man går gravid. Hvertfall ikke 8+ timer i døgnet. Det er pålagt at arbeidsgiveren din tilrettelegger arbeidsdagen din, slik at du slipper å stresse.
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Har det slik selv også, når jeg stresses har jeg masse kynnere, en gang i spisepausen trodde jeg nesten fødselen skulle begynne, så ofte og sterke var de! Men var jo bare 14 uker på vei da, så liten sjangs vel;P Men det er et tegn fra kroppen. Livmoren trener seg jo gjennom hele svangerskapet, men det finnes vel en grense for hvor ofte man skal ha kynnere?! Snakk med legen din og hør hva h*n tenker. Nå som jeg ikke jobber mer har jeg kanskje 2 kynnere om dagen, i de værste periodene var det vel 20-30 om dagen (...)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå