Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 Bf. og jeg flyttet fra hverandre for 2 år siden. Da valgte også bf. bort sønnen sin, å har ikke sett eller snakket med han siden. Ikke spurt hvordan han har det, julehilsen eller bursdagshilsen. Han kuttet han/oss tvert ut. Vi har snakket med fvk. Da kom vi frem til en avtale. Men den ble brutt med en gang fra hans side. Jeg har faktisk gjort alt jeg kan for å gjøre ting lett for han ved samvær osv. Han har betalt halvt bidrag et år fordi han sleit økonomisk blant annet. Så nå går han rundt å sier at det er JEG som faktisk NEKTER samvær! Syns det er så vondt, når det er så langt fra sannheten som vi kan komme. De må jo tenke at jeg er ei skikkelig drittkjærring.. Burde vel kanskje ikke bry meg siden jeg vet fakta.. Men det gjør vondt fordet.. Måtte bare få det ut, fikk litt sjokk når jeg hørte det...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Han skammer seg nok (med rette) over at han ikke ser sønnen og da er det sikkert enklere å skylde på deg enn å fortelle at det er han selv som har valgt sønnen bort. Feigskit!!
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Det er trist at det er sånn. Men det er ofte de som har en del "drit" og skjule selv, som går løs på andre på den måten. Normale oppegående folk vil fort gjennomskue ham.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #4 Skrevet 11. november 2009 Feigt, ja der sa du det første anonym! Håper du har rett i at folk vil gjennomskue han, at ingen tror på det han sier, andre anonym. For det er så utrolig dårlig gjort =( Jeg hadde aldri i verden nektet han kontkat med sønnen sin. Takk for tilbakemeldinger... =)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Det forteller bare at han selv er fullstendig klar over hvor bedritent uansvarlig han er.. Når noen spør etter barnet hans kan han selvfølgelig ikke innrømme fakta, han er vel både flau og skammer seg, så du blir syndebukken. Skjønner godt at du blir lei deg, det hadde jeg også blitt.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Tenk ikke så mye på dette:) Du trenger egentlig ikke "motbevise" heller. Ta det for det det er; LØGN! Noen menn er slik at de driter i sine barn, og for å selv redde masken så skylder de på mor til sine barn. De tror det redder deres rykte, som de VET ville vært MEGET dårlig om de sa det som det var. Dette sier mer om ham enn deg;) Jeg har nemlig en slik eks og far til mine barn, også. Så dette kjenner jeg til. Spør min eks om når ungene har bursdag;) han vet det ikke. Tragisk, men faktisk sant.....
Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #7 Skrevet 11. november 2009 Takk så mye for svar dere ) Vet det sier mer om han, å jeg vet jo fakta. Men syns bare jeg hører vennene hans/andre han sier det til når han forteller så fint at jeg nekter han å se sønnen sin. Men jeg kommer vel over det. Fikk bare så sjokk når jeg fikk høre det. Siden jeg har prøvd så hardt å få til et samvær (prøvde i over 1 år, uten særlig respons). Han har bare jattet med meg i begynnelsen, så slenger han dritt om meg til andre etterpå. Det er heller ikke slik jeg kjenner han. Siste anonym: Trist å høre.. Helt tragisk hvordan noen kan glemme barna sine sånn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå