Gå til innhold

manduca bæresele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer denne?

I BabyBjørn bæreselen syns jeg han henger sånn..(4mnder)

Ser ut som de sitter så mye bedre inntil deg med manduca.. men så syns jeg det ser ut som de sitter så spredt med beina..

Noen som har den som er fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi brukte den fra nyfødt og frem til nå (1 år) og er suuuuperfornøyde!!!

Ja de sitter spredt med beina, men det er en ergonomisk riktig sittestilling for barnet, og ved at de sitter sånn trykker vekten på riktig sted! Når de henger etter bekkenet i en BabyBjørn blir belastningen helt feil!

Det er også mye bedre for den som bærer. Jeg har gått på fjelltur i 6 timer med Manducaen uten å bli sliten i ryggen. Pga det brede hoftebeltet bærer du tyngden på hoftene.

Bare synd jeg ikke kastet babybjørnen og oppdaget Manduca før 3. barnet!!!

Anbefaler Manduca på det sterkeste!!!!

Skrevet

Må bare si at det er sjeldent jeg svarer på tråder her inne.. Men jeg er en manduca-entusiast, og kunne bare ikke la være å logge meg inn.. ;) hihi

Vi kjøpte manduca da knøttet var 2 mnd. Nå er hun 4 mnd, og jeg kan med hånden på hjertet si at det er den beste investeringen vi har gjort!! Det er fantastisk å ha henne så nært, og vite at hun sitter bra (ergonomisk bæresele) Det ser kanskje litt voldsomt ut at bena er så spredt, men det er bare bra. Det har ikke kommet en lyd fra jenta når hun sitter oppi (og hun er en som gir beskjed om noe ikke er bra), og hun koser seg gløgg ihjel! Begynner å vifte med armene og smile når hun ser at jeg tar den på;) Enkel er den også å bruke!

Hehe, ser at dette ble en veldig lovprisning av Manduca!! Men den er bare helt super!!

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...