Gå til innhold

Hva skal MAN spise og IKKE spise som gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sies en skal spise lite men ofte,men jeg orker ikke tanken på noe mat :S

om morran kan jeg bare glemme det,ikke en gang noe kjeks eller yoghurt..

(har aldri klart og spise frokost i mitt liv til nå el)

har lyst på noe hele tiden men ikke noe som smaker godt lengre..

ikke fått dilla på noe eller... ennå...

er 6+6 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, vanskelig å si hva du kan spise...

Men du skal helst holde deg unna vakum pakket mat, og røyket og raket mat...

Ikke helt østers og sånne typer mat heller, ikke helt bra :)

Men ellers kan du spise det som faller deg inn! Jeg selv har fått økt appetitt, men ikke så spes om morgenen. Spiser frokost, men fordi jeg alltid har gjort det, så ellers om dagen er jeg mer sulten enn før.

Det kommer nok etter hvert skal du se :)

Normalt å ikke ha matlyst og gå rundt å være kvalm og sliten sånn i starten...

Bare ta det med ro, og prøv litt etter hvert :) Spis litt forskjellige frukter og prøv noe salt :) Det hjelper til meg :) Lykke til !!

Skrevet

spiser druer,bananer og mandariner er det eneste jeg klarer og spise og som smaker det som det skal:)

når jeg kjenner kvalmen kommer fikk jeg høre IFA var tingen,så det knasker jeg av og til,fått sea band nå,se om det funker mot kvalmen.. bikker over uke 7 i morra og hørt og lest at da kommer det på fullt hos mange,så er veldig spent på det der....

Skrevet

Åh ja, det hjelper meg også :)

Spesielt mandariner, spiser mye av det... Ja fikk faktisk lyst på IFA, ser for meg at det kan hjelpe ganske bra :)

Hmm, jeg har vært kvalm siden før forventet mens, så er litt skeptisk...

Alt varierer veldig fra person til person, så du må bare ta dagene som de kommer og se hvordan ting går med deg :) Her hos meg har det gått veldig opp å ned, men de siste dagene har det vært ganske jevnt hele dagen :S ;)

Håper på bedringer snart :D

Skrevet

hittil skal jeg ikke klage...

"heldigvis" jobber jeg ikke,går på kurs,men til uka skal vi begynne med utplassering,så er litt skeptisk til de første 14dagene vi skal være ute i bedriften,åssen formen er da når står hele dagen...... :S

men skal ikke ta sorgene på forskudd...

tenke positivt :D kommer noe godt ut av det :D

Skrevet

Ahh, ja nei får håpe det går bra :)

Yess, er akkurat det at det kommer noe utrolig flott utav det, så er verdt det :)

Har snakket med arbeidsgiver, så jobber heldigvis mindre... Men slitsomt hver jobbdag forde, og skolen den får vente :P Henger ganske langt etter der for å si det mildt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...