Gå til innhold

Hva kan man spise og IKKE spise som gravid????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sies en skal spise lite men ofte,men jeg orker ikke tanken på noe mat :S

om morran kan jeg bare glemme det,ikke en gang noe kjeks eller yoghurt..

(har aldri klart og spise frokost i mitt liv til nå el)

har lyst på noe hele tiden men ikke noe som smaker godt lengre..

ikke fått dilla på noe eller... ennå...

er 6+6 i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer ikke inn på siden der jeg :S

Server Error

404 - File or directory not found.

The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

Skrevet

http://matportalen.no/Matportalen/Emner/Gravide

Her er de offentlige anbefalingene, helt uten synsinger:-)

Og for å synse noe også;-) jeg syns det viktigste hvis man er veldig matlei og hvertfall hvis man har en tendens til å være kvalm, er at man faktisk klarer å spise noe, uansett om det kanskje er litt usunt. Jeg har vært plaget av ekstrem svangerskapskvalme de første mnd og har spist det jeg klarer når jeg klarer. Jeg har spist mye loff med syltetøy og potetgull. Ikke i nærheten av å være sunt, men tross alt veldig mye bedre enn å ikke spise noe og kaste opp det lille jeg presser i meg.

Skrevet

Helt enig. Det viktigste er å få i seg mat, sunn eller ikke. Jeg spydde i seks uker i strekk, hver dag opptil flere ganger om dagen, og det eneste jeg klarte å få ned uten å spy det opp igjen av middag var pølser. Nå grøsser jeg bare jeg tenker på pølser, men det var iallefall noe som ble i magen.

Skrevet

rart du sku si det.. pølser hadde jeg helt dilla på når jeg var gravid første gangen (tok abort) kalde pølser helst,gikk ned på høykant men det kom like fort opp igjen au :S

gikk ned mange kg da...folk så på meg i løpet av 2uker at jeg gikk veldig ned i vekt da.. gjorde ikke noe annet enn å spy.. fikk ikke i meg noe som helst da,så håper det ikke blir sånn denne gangen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...