Anonym bruker Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 4 dager til en uke, i januar..noen ideer jenter??))
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #2 Skrevet 12. november 2009 Har aldrig vært på sånne hoteller selv, men synes det høres så koselig ut... Er noe som heter "Gamle, norske trehoteller" Aner ikke pris, men det går jo an å søke på det. Ellers liker jeg meg veldig godt i Køben. Ikke alt for dyrt å dra dit, ofte pakkeløsninger, vi var der på bryllupstur med vårt budskjett ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. november 2009 #3 Skrevet 12. november 2009 Er man stormforelsket så er det ikke så mange faciliteter som skal til) -Lei en hytte en eller to timers kjøring unna.. Gjerne på en helårscampingplass.. - Sjekk ut flybilligstno eller norwegian.no hvis dere ønsker å fly et sted. - liten tur til sverige. - lån hytta til en venn. - stordalens hoteler.. -minicruise.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 12. november 2009 #4 Skrevet 12. november 2009 Hvis du tenker utenlands, vil jeg anbefale Vilnius i Litauen- billig mat, drikke, shopping og bosteder, og billige billetter m Norwegian. Kjempesøt og idyllisk gamleby!! Vi bodde på et klosterhotell (sommerstid) og våknet til nonnesang hver morgen- nyydelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå