Gå til innhold

Flere som TIDLIG har fått økt appetitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 4+5 i dag og det har ikke vært bunn i meg på nesten 2 uker. jeg kommer til å bli smell feit visst jeg skal forsette sånn!:P. Har bare lyst på junk food og sjokolade også. uff.. Spiser ofte middag lignende mat tre ganger for dagen! Klarer rett og slett ikke å styre meg. er helt flau.. Nå har jeg nett trykt i trynet en hel pose med sånne freia melke juletre kuler (150 g). Kan ikke huske at jeg var slik med første mann.. Ikke så tidlig i hvertfall..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaaa jeg er helt håpløs, er sulten hele tiden og syns det er vanskelig å la være å spise. Dette lover ikke bra:) Har godt opp 4 kilo allerede, men prøver å få litt av nå med trening

Skrevet

Jeg fikk det med en gang, kjenner at jeg er fysen på noe enda jeg nettopp har spist. Men er ganske flink til å spise frukt og heller spise knekkebrød eller noe hvis jeg er skikkelig sulten. Ellers hadde jeg endt opp som michelin-mannen før 3måned.. haha.

Skrevet

Bra jeg ikke er alene;). Hvor langt er du på vei da? Jeg må bare ta meg selv i nakken. Jeg klarer å trykke i trynet en ekstra stor rullekebab på en gang! Ja, jeg ER flau! Samboeren min klarer ikke det en gang. De er STORE! Å jeg er en relativt liten jente på 53 kg. fatter ikke at jeg får det til! tenker hvordan skal dette gå...hehe

Skrevet

Heisann, jeg er 4+4 i dag, og jeg har akkurat samme problem;)) Bortsett fra det søte da.. Jeg vil bare ha salt mat og salt snacks. Greier å holde meg unna snacksen, men går ikke med maten gitt;)) Jeg spiser også middaglignende mat ca tre ganger pluss en brødskive til frokost, for da har jeg overhode ikke matlyst!! Igår kveld stekte jeg med 2 grillpølser med brød lompe og rekesalat. Smelte i meg alt, og kunne faktisk spist mer;)) Veldig sundt..NOT!!! Hvordan skal dette ende:))

Skrevet

Du er nok ikke alene i det hele tatt !!

Første gangen min dette, så jeg merker godt forandringer :P

Kan spise mye mer nå enn før, og blir liksom aldri mett på nettopp middag !

Rare greier, men jeg også er mest keen på salte ting, fikk skikkelig sug på pølse her om dagen, og hatt lyst på det nesten hver dag siden... er 7+2 nå. Lurer på hvordan dette skal ende! MEN, må vel bare prøve å styre seg litt og heller prøve å spise frukt innimellom istedenfor godteri og snacks... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...