millie+2klumper Skrevet 11. november 2009 #1 Skrevet 11. november 2009 er 4+5 i dag og det har ikke vært bunn i meg på nesten 2 uker. jeg kommer til å bli smell feit visst jeg skal forsette sånn!. Har bare lyst på junk food og sjokolade også. uff.. Spiser ofte middag lignende mat tre ganger for dagen! Klarer rett og slett ikke å styre meg. er helt flau.. Nå har jeg nett trykt i trynet en hel pose med sånne freia melke juletre kuler (150 g). Kan ikke huske at jeg var slik med første mann.. Ikke så tidlig i hvertfall..
juni2010mamma Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Jaaaaa jeg er helt håpløs, er sulten hele tiden og syns det er vanskelig å la være å spise. Dette lover ikke bra:) Har godt opp 4 kilo allerede, men prøver å få litt av nå med trening
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk det med en gang, kjenner at jeg er fysen på noe enda jeg nettopp har spist. Men er ganske flink til å spise frukt og heller spise knekkebrød eller noe hvis jeg er skikkelig sulten. Ellers hadde jeg endt opp som michelin-mannen før 3måned.. haha.
millie+2klumper Skrevet 11. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. november 2009 Bra jeg ikke er alene;). Hvor langt er du på vei da? Jeg må bare ta meg selv i nakken. Jeg klarer å trykke i trynet en ekstra stor rullekebab på en gang! Ja, jeg ER flau! Samboeren min klarer ikke det en gang. De er STORE! Å jeg er en relativt liten jente på 53 kg. fatter ikke at jeg får det til! tenker hvordan skal dette gå...hehe
superspent75gravid Skrevet 11. november 2009 #5 Skrevet 11. november 2009 Heisann, jeg er 4+4 i dag, og jeg har akkurat samme problem;)) Bortsett fra det søte da.. Jeg vil bare ha salt mat og salt snacks. Greier å holde meg unna snacksen, men går ikke med maten gitt;)) Jeg spiser også middaglignende mat ca tre ganger pluss en brødskive til frokost, for da har jeg overhode ikke matlyst!! Igår kveld stekte jeg med 2 grillpølser med brød lompe og rekesalat. Smelte i meg alt, og kunne faktisk spist mer;)) Veldig sundt..NOT!!! Hvordan skal dette ende:))
1gangs til juni2010 nurk! :D Skrevet 11. november 2009 #6 Skrevet 11. november 2009 Du er nok ikke alene i det hele tatt !! Første gangen min dette, så jeg merker godt forandringer Kan spise mye mer nå enn før, og blir liksom aldri mett på nettopp middag ! Rare greier, men jeg også er mest keen på salte ting, fikk skikkelig sug på pølse her om dagen, og hatt lyst på det nesten hver dag siden... er 7+2 nå. Lurer på hvordan dette skal ende! MEN, må vel bare prøve å styre seg litt og heller prøve å spise frukt innimellom istedenfor godteri og snacks...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå